Wat een kop!!!

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Wat een kop!!!

Post by Jasper »

Geniaal, bekijk dit filmpje eens:

Watskeburt: taxichauffeur die in de hal van de BBC staat te wachten wordt per ongeluk voor een ¨expert¨ aangezien, mooi beelden.

Hoort bij dit verhaal:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013446.html

De content is niet bijzonder grappig maar de eerste seconde trekt de vent een kop, geniaal om vervolgens helemaal in zijn rol verder te gaan. #koning

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1252 ... index.html
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1002
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Het zou handig zijn als je bij alle zaken die je op het forum post (zowel tekst als filmpjes) niet alleen een URL geeft, maar ook de tekst zelf, en het filmpje / plaatjes of wat dan ook op je eigen account zet en daar naar linkt. Op die manier blijft het forum veel leesbaarder, en werkt het ook als de andere site iets verandert. Als het downloaden van het filmpje niet gaat, jammer dan.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

In dit continent ben je al blij als er IE op een computer geinstalleerd staat, als ik bij de netwerkbeheerder ga zeuren om het installeren van Filezilla omdat ik dan een grappig filmpje van een Taxichauf erop kan zetten kijkt ie me echt nooit meer aan.

p.s. waar blijven de Barca foto´s? Ik ben wel benieuwd. En wanneer wordt het maandborrel mei (bbq) fotoboek opnieuw gerund.

(in het vervolg probeer ik hem wel op de server te knallen)
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Je kan de tekst toch wel copy/pasten? Of weet je de Argentijnse vertaling van "kopieren" en "plakken" niet?
Post Reply