O.M.D.D. Formosa Lasciva

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Waar zijn eigenlijk al die foto's?
User avatar
Martijn
lid
Posts: 25
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:23
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Martijn »

Heren,

Ik was er dan wel niet bij in Nijmegen maar de foto's spreken boekdelen. Hulde, vooral voor de fotogra(a)fen. Vooral de foto op de starpagina is meesterlijk, wat een timing!!

Martijn
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Tinus,

De dames hebben de foto's zelf aan ons opgestuurd. Ik kon het niet laten om even in te zoomen, Pieter heeft ook nog het een en ander uit te leggen als je in deze foto even met je handen een frame om pieter heen legt. Om over Rik maar te zwijgen.
Image
Image

Trouwens heren als ik u niet meer zie, tot over 5 maanden, zondag vlieg ik weer!
www.winkes.web-log.nl
brigitte

Post by brigitte »

Het is jammer dat ik een foto mis van ruud waar hij erg charmant op staat!! Laat die dan ook even zien op jullie site.
Trouwens bedankt voor de complimenten ik was de fotograaf van de avond. Met hulp van ruud natuurlijk.
Fanny

Post by Fanny »

Ik ben blij dat ik op jullie openingspagina sta, zeer vereerd.
Mooi dat jullie toch ook oog voor details hebben, voor dezelfde details als ons. Die foto van Marijn is al echt heel nijmegen door geweest, ik was nog redelijk gespaard.... tot nu dan....

Kus fanny
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

brigitte wrote:Het is jammer dat ik een foto mis van ruud waar hij erg charmant op staat!! Laat die dan ook even zien op jullie site.
Trouwens bedankt voor de complimenten ik was de fotograaf van de avond. Met hulp van ruud natuurlijk.
Dieke wrote:Een gecensureerde versie van de foto's komt er zo snel mogelijk aan!
Tja, ...... die foto van Ruud laten wij natuurlijk pas zien als jullie ook ALLE foto's opsturen...
Dieke

Post by Dieke »

Arjan wrote:Ok, kan er iemand even linken naar de foto van Dieke uit het Tau-foto-archief, ik ben wel benieuwd wie er van kostbaar Tau-vocht heeft genoten......
wat een formulering zeg! #nee

haha #smile majaaa ik sta niet zo vaak op de foto's en als ik erop sta... valt het eigenlijk nog wel mee #bier waarom zijn jullie toch eigenlijk zo nieuwsgierig! #knipoog je had er gewoon bij moeten zijn!!!
Guest

Post by Guest »

Arjan wrote:
brigitte wrote:Het is jammer dat ik een foto mis van ruud waar hij erg charmant op staat!! Laat die dan ook even zien op jullie site.
Trouwens bedankt voor de complimenten ik was de fotograaf van de avond. Met hulp van ruud natuurlijk.
Dieke wrote:Een gecensureerde versie van de foto's komt er zo snel mogelijk aan!
Tja, ...... die foto van Ruud laten wij natuurlijk pas zien als jullie ook ALLE foto's opsturen...
waar zijn inderdaad jullie brakke foto's! Dat Fanny en Marijn het naar hun zin hadden en dat Eveline ook in vorm was is bekend, maar jullie stonden er soms ook niet op zn mooist op #puh
User avatar
Jorn
lid
Posts: 65
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:26
Location: Den Helder

Post by Jorn »

Gast wrote: waar zijn inderdaad jullie brakke foto's! Dat Fanny en Marijn het naar hun zin hadden en dat Eveline ook in vorm was is bekend, maar jullie stonden er soms ook niet op zn mooist op #puh
He Winky,

Heb je nog foto's achtergehouden? Zal niet de eerste keer zijn dat je voor jezelf een censuur toepast. #knipoog Volgende keer laten we de foto's niet meer via jou lopen.
Ik wist dat je ijdel was, maar zo erg...
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Hee Jorn,

Het feit dat ik het aantal foto's enigzins gereduceerd heb is de reden dat ons fotoboek nog interessant is. Wanneer dat niet gebeurt krijg je ellenlange fotoboeken met veel dubbele foto's en dus vallen bij ons de minder fotogenieke platen af ja... Vergelijk het maar eens met een willekeurig ander fotoboek.

Het begint pas op te vallen als je het niet doet. Zo is er een keer een foto-album door een lid gemaakt waar van een willekeurige borrel alles (bijna iedere hap is vastgelegd) op internet is gezet. Resultaat: onboeiende foto's. Aangezien ik binnen 24 uur niet meer in Nederland ben voor een half jaar stel ik voor dat jullie een persoon aanwijzen om dit (opschonen van fotoboeken) te blijven doen!

Saludos Winky
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Dit is werkelijk de meest waardeloze reden om zelfcensuur toe te passen.... Winkes: plaatsen die hap! ... gaan we daarna wel weer foto's deleten! ... maar uiteraard kunnen de dames ook even een handje helpen door gewoon even de ontbrekende foto's naar een van de andere leden van tau te sturen (geloof dat daar genoeg connecties voor zijn inmiddels... ) #goed
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Winkes heeft zeker gelijk. Fotoboeken van 200+ foto's zijn niet te verteren voor de kijkbuiskindertjes, en die gaan wij (de paginabeheerders) dus ook niet plaatsen. Ik vind 80 foto's wel een mooi aantal. Dirk heeft ook gelijk: het selecteren moet natuurlijk wel gebeuren door iemand met smaak #knipoog Laten we blij zijn dat iemand het doet, en als jij vindt dat het nu niet goed gebeurt dan mag jij het in het vervolg doen.
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Moet zeggen dat Winky #blond toch vaak het lijdend voorwerp is, dus weet niet of het handig is als hij de censuur, euh bedoel selectie, toepast. #cool
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Heeren,

zeer goeie vro... eeuuh foto's! Als Rector ben ik trouwens tegen censuur (zwarte balkjes voor de ogen mag wel). Kortom Joerik vertel eens even wie, wat, waar. Tevens denk ik dat het selecteren van Tau-waardige foto's de taak van de Schrijver is. Misschien is Winky het vergeten over te dragen?

Groeten uit Beijing,

PJ
User avatar
Jannis
lid
Posts: 73
Joined: Thu 13 May, 2004, 17:55
Location: Eindhoven

Post by Jannis »

Is Winky vaak het lijdend voorwerp of het voorwerp dat lijdt.... Hmm, beide zou ik zeggen #puh
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

of het voorwerp dat lijdt.
Tja het laatste klopt wel, ik heb hier nu enorm te lijden onde de warmte, ik moet opassen dat ik geen zonnesteek oploop, mijn maag krijgt het nu al lastig met die heerlijke biefstukken en mijn lijf heeft een continu bloedgebrek door al het schoons dat hier rondloopt

Groetjes uit Buens Aires! #goed
lieke
Posts: 1
Joined: Thu 16 Nov, 2006, 13:10
Location: Nijmegen

Post by lieke »

Hoi mannen,

Ik zal dit onderwerp, na een zeer geslaagde avond, maar weer eens wat leven inblazen.

Ik wil jullie allereerst bedanken voor de mooie avond, de gezelligheid en het 'nachtelijk' midgetgolfen.

Ik ben benieuwd naar de foto's en de spannende verhalen. Hoe is het trouwens afgelopen met de slaapplaatsen???

Groetjes,

Lieke. abactis h.t. der O.M.D.D. Formosa Lasciva
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

Post by Pieter »

Hmmm, misschien is een nieuw topic wel handig. Het duurde toch even voordat ik door had dat ik de postings van de vorige uitwisseling zat te lezen (ben dan ook wat slaperig vandaag). Opvallend daarbij is dat de hetgeen dat hier gezegd is over de vorige uitwisseling ook over deze uitwisseling gezegd kan worden.

Want ook dit keer was het weer een prima avond #goed

Pieter
Post Reply