Foto op de homepage

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jannis
lid
Posts: 73
Joined: Thu 13 May, 2004, 17:55
Location: Eindhoven

Foto op de homepage

Post by Jannis »

Beste heren,

Ik kan mij voorstellen dat u enorm trots bent op de huidige server en de wijze waarop deze tot stand is gekomen. Hiervoor dan ook mijn uitgesproken dank en hulde! Ik heb noch de kennis noch de motivatie om iets dergelijks tot stand te brengen.

Echter is het niet ietwat stereotype bevestigend voor een dispuut, hebbende zijn oorsprong op een technische universiteit, om computeronderdelen op zijn homepage te etaleren. Waar men zich gaarne wil profileren als een op rethorica gebied sterke verzameling individuen acht ik het niet wenselijk te laten zien wat wij allemaal kunnen met computeronderdelen. Ik meen mij te herinnneren dat ik ten tijde van mijn inwijding ter gehore heb gebracht dat het imago van het dispuut mij na aan het hart ligt en ik voel mij om deze reden dan ook geroepen om het bovenstaande ter sprake te brengen.

Wellicht is het de typisch Eindhovense marketingstrategie. Philips heeft eigenlijk pas recentelijk een meer menselijke wijze van marktbenadering ontplooid. de Technische Universiteit Eindhoven heeft nog steeds geen idéé waar het mee bezig is als het aankomt op mediabeleid, en ik zou graag voorkomen dat Rhetoricadispuut Tau eenzelfde weg inslaat.

In het verleden pronkten vaak sfeerimpressies van onze culturele vergenoegdzaamheden op onze hoofdpagina. Laten we deze lijn voortzetten opdat heren en met name dames die onze site bezoeken niet onmiddelijk vooroordeelbevestigend tegemoet worden getreden.

Ofwel, ik zou graag weer een ranzige, stempelende, brakende, blatende, bierende student in streepjestrui zien!!
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

ja je hebt wel gelijk. ik moest iets hebben waarmee ik kon zien of het adres nu daadwerkelijk gewijzigd was, aangezien er twee exacte kopieen draaiden. Een andere beginfoto leek me wel aardig. Ik zal vanavond de foto weghalen, of anders kan Jorn 't nu al doen. (Jorn: een kotsfoto van Jannis graag #smile) Immers, stereotypen zijn niet handig, behalve als het gaat om het stereotyp van de kotsende student #fidel
User avatar
Jannis
lid
Posts: 73
Joined: Thu 13 May, 2004, 17:55
Location: Eindhoven

Post by Jannis »

Wellicht is dit dan een leuke optie #puh

http://www.dispuuttau.nl/fotoarchief/kr ... middel.JPG
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Ik vind het huidige exemplaar wel cool.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Mo/ren wrote:Ik vind het huidige exemplaar wel cool.
Tja, ik had inderdaad deze neergezet, maar Jorn heeft alsnog een mooie bierfoto neergezet:
Image
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Lijkt me een gevalletje "foto's 2006" diversen.

Nogmaals gefeliciteerd ir. Oudijk
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Kom ik er vandaag achter dat ze hier een niet-rook beleid hebben.... #blond
Nou ja, snel de directeur een sigaar aanbieden, dan lossen we dat ook wel op. #fidel
User avatar
Jannis
lid
Posts: 73
Joined: Thu 13 May, 2004, 17:55
Location: Eindhoven

Post by Jannis »

MEESTERLIJKE PLAAT!!!!!!

Nu kan ik weer met een gerust hart en een nonchalant gebaar, de kraag van mijn polo omhoog zetten... Opdat men een goede indruk krijgt van ons dispuut! #koning
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

foto van Nijmegen

Post by Pieter »

Ik ben benieuwd wie het meest kansloos ( #kots #fidel #slaap #dizzy #blond +#bloos ) in Nijmegen op de foto staat en dus op de voorpagina van de site komt te staan.
Post Reply