Voor de postbank gebruikers onder ons

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Voor de postbank gebruikers onder ons

Post by Jasper »

Trek je photoshop kwaliteiten maar uit de kast want je kan nu je eigen pas maken.

http://www.paskamer.postbank.nl/
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Best cool inderdaad. Jammer dat er bijna niks mag. Geen Mona Lisa, prinses Maxima, Asterix, BMW-logo's, vrouwelijk schoon, nederlandse vlag / tau-vlag en zelfs geen bier of sigaren. De tau-leeuw of het wapen van Maastricht mogen denk ik ook niet. Ik denk dat ik maar voor een foto van de sint-servaasbrug ga.

Belangrijk: ze willen een plaatje van 761 x 480 pixels (was even zoeken op die site).
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Nou ze openen een programma (ik meen Java) en dan kan je gewoon een beetje schuiven met het plaatje (en ook vergroten natuurlijk)
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Ik wilde eerst een tientje gebruiken, dus ik heb met google images gezocht op "tientje", en toen kwam ik dit tegen:

Image

Die ene op de onderste rij trekken ze vast niet #smile Een echt tientje trouwens ook niet, ik vermoed dat daar wel de nodige auteursrechten op zitten.

Dat programma om je pas te ontwerpen werkt inderdaad goed zeg. Ik heb een nieuwe pas besteld, ben zeer benieuwd (en ik ben nog meer benieuwd naar de pas van Jasper...) Bedankt voor de tip!
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ik heb heel burgelijk op mijn pas een foto van mij en mijn broertjes gezet. Dan zie ik zo op stage nog eens als ik weer eens aan het betalen ben.

Ik wilde eerst een pas maken van de "aston-martin-owners club" maar helaas, dat zou dan waarschijnlijk niet door gaan.
Nelis
lid
Posts: 37
Joined: Mon 10 May, 2004, 15:08
Location: Eindhoven

Post by Nelis »

Echt prima,

mijn pas was toch al aan vervanging toe, dit is een mooie mogelijkheid om er wat leuks mee te doen. Ik heb gekozen voor een aantal mooie kogellagers op mijn pas, je blijft toch Werktuigbouwer...


Nelis
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Ik heb, ijdel als ik ben, een foto van mijelf op de pas laten zetten. Wel in van mijzelf in Tau-trui en de Tau om mijn nek. Ik ben erg benieuwd wat het gaat opleveren.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

die van mij is binnen, hij is echt oke geworden. Het is wel aan te bevelen om iets met een lichte achtergrond te nemen: dan zie je die postbank leeuw niet / nauwelijks. Ik heb een pas gezien van iemand met een donker plaatje, en die kon z'n eigen naam niet meer lezen #smile Voor de nummers die er op staan hebben ze een extra strookje wit, dus die kun je altijd lezen.

Image
Post Reply