Zeilweekend

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jannis
lid
Posts: 73
Joined: Thu 13 May, 2004, 17:55
Location: Eindhoven

Zeilweekend

Post by Jannis »

Weledelgeborenen,

En jawel, we gaan alweer zeilen. 9,10 en 11 september worden de Friese wateren voor de tweede maal onveilig gemaakt dit jaar.

Zo'n beetje iedereen is hier al van op de hoogte maar houd deze post in gaten voor verdere informatie!!

Er zal van jullie wederom een voorschot gevraagd worden maar daar krijgt u nog bericht over van onze gewaardeerde schatmeester.

Tot zover gaan mee:
student Van de Heijning
student Hamer
student De Kleijn
student Van den Broek
student Jenneskens
student Adams
student Wismans
student Van Kerkhoven
student Minnebo
student Klomp
student Winkes
student Hamers ?????
student Van Boxtel ?????
student Vissers ?????
Ingenieur Veugen
Ingenieur Van Dorp
Ingenieur Van Gorp
Ingenieur De Cloe

Dit is een mooi aantal zoals u ziet.... Willen degenen waar nog ????? bij staan zo snel mogelijk laten weten of ze mee gaan ja dan te nee?!?!

Tot zover dit nieuwsbulletin, live vanuit SEL/SOL waren dit Joerik Minnebo en Jannis van Kerkhoven.
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Ook van de partij

Post by Viske »

Student Vissers ook van de partij
User avatar
Frits
lid
Posts: 70
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 15:37

gaan er ook nog potentiele feuten mee?

Post by Frits »

Wellicht kunnen ze hun CV ff posten ;-)
User avatar
Martijn
lid
Posts: 25
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:23
Location: 's-Hertogenbosch

Post by Martijn »

He Jannis en Joerik,

Ik wil ook mee!!

Martijn
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

kom allemaal in je t-shirt of blote bast want de polo's liggen op jullie te wachten. (en wat zijn ze mooi).

maar vergeet natuurlijk ook je trui niet.

tot straks
User avatar
Jannis
lid
Posts: 73
Joined: Thu 13 May, 2004, 17:55
Location: Eindhoven

Aanvullende informatie zeilweekend

Post by Jannis »

De organisatie dankt u voor uw enthousiaste medewerking.

Het was MEESTERLIJK!!! #goed

Student Minnebo #blond
Student Van Kerkhoven #evil
User avatar
Frits
lid
Posts: 70
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 15:37

Post by Frits »

U ook dank voor de organisatie!

fotootjes volgen spoedig...

Student Van de Heijning
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

En de fotos staan er nu op, er zijn ook nog twee filmpjes gemaakt maar daar kan ik niks mee. Wie er wat mee wil doen voor de liefhebber op de server onder:
jasper/tau/zeilweekend o.i.d.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jasper wrote:En de fotos staan er nu op, er zijn ook nog twee filmpjes gemaakt maar daar kan ik niks mee. Wie er wat mee wil doen voor de liefhebber op de server onder:
jasper/tau/zeilweekend o.i.d.
Blijkbaar heeft Jorn de foto's in het fotoarchief geduwd, mooi. Ik heb de filmpjes geconverteerd maar daar heb ik echt helemaal geen verstand van dus ik heb geen idee of je ze nu wel gewoon kan afspelen (mijn PC speelt zelfs natte kranten af dus ik kan 't niet testen). Er zit geluid bij dus dat moet 't ook doen. Zo niet, dan hoor ik 't wel. Hier staan ze:

http://dispuuttau.nl/films/zeilweekend2005/

Het filmpje van de botsauto's is redelijk oke:

Image
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Helaas, wel geluid, geen beeld. BvD jij kon dat toch met 1 coderegel converteren naar een gebruikelijk formaat als mpg?
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jasper wrote:Helaas, wel geluid, geen beeld. BvD jij kon dat toch met 1 coderegel converteren naar een gebruikelijk formaat als mpg?
Klopt, heb ik ook gedaan. Het probleem is alleen, er bestaat mpg, mpg, mpg, en daarnaast is er nog mpg. Dit filmpje is overigens ook mpg. De extensie is .avi, maar dat staat daar los van: avi is namelijk geen videoformaat maar een "container format", dat zegt dus niks over de gebruikte compressie (net zo goed als een plaatje wat is opgeslagen als .tiff gebruik kan maken van letterlijk honderden soorten compressie, waaronder bijvoorbeeld gif of jpeg).
Ja lekker handig allemaal... Geinige aan een .avi is weer wel dat de video nu mpeg4 is, en de audio is mp3. In 1 file dus.

Ik heb voor dit filmpje mpeg4 gebruikt, dat werd aangeraden in die handleiding, aangezien dat redelijk standaard is en een zeer goede compressie biedt. De gebruikte encoder is DivX.

EDIT: Ik heb nieuwe gemaakt, die gebruiken een andere encoder. De extensie is mpg, ze staan bij de andere. Werken deze nu wel?
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ja deze werken goed ja.

Ze hoeven verder niet op de site daarvoor is de kwaliteit te laag en als we in het vervolg gaan filmen moet dat eigenlijk bij voldoende licht en vooraal langzaam.

Misschien een leuk idee voor frits als hij bij het kruisboogschieten zijn toestel meeneemt.

#goed #cool
Post Reply