Immer ein Bimmer

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Immer ein Bimmer

Post by Vandorp »

Behalve dat-ie lekker rijdt, zijn er nog meer voordelen: #fidel

http://nu.nl/news.jsp?n=317514&c=119
'BMW-rijders hebben meer seks'

Uitgegeven: 3 mei 2004 14:08
Laatst gewijzigd: 3 mei 2004 14:39
AMSTERDAM - Duitse mannen die in een BMW rijden zeggen meer seks te hebben dan eigenaren van welke auto dan ook. Dit blijkt uit een onderzoek van het Duitse magazine Men's Car. De magazine ondervroeg 2.253 mannelijke automobilisten in de leeftijdscategorie 20 tot 50 jaar. BMW-rijders hebben 2,2 keer seks in de week. Porsche-rijders daarentegen zeggen 'het' maar 1,4 keer per week te doen.

Audi-klanten en Volkswagen-liefhebbers doen het ook goed. De eigenaren van een Audi bedrijven 2,1 keer per week de liefde, Volkswagen-rijders 1,9 keer per week. Ford-rijders doen het 1,7 keer per week en Mercedes-coureurs 1,6 keer.

Het gemiddelde van mannen met een Italiaanse auto is 2,0 keer per week, daar vlak achter zitten de rijders van een Franse auto met 1,9 keer per week. De 'Japanners' doen het 1,8 keer, de Zweedse rijders 1,6 keer en de Koreaanse liefhebbers 1,5 keer per week.
Guest

Post by Guest »

Duitse mannen die in een BMW rijden zeggen
Van Dorp, je gooit je eigen ramen in:
Duitsers zeggen, duitsers zeggen wel meer; wir haben es nicht gewusst enzo...

Daarentegen spreekt wel weer in je voordeel dat je uit de buurt van Duitsland komt en een bijzonder Duits uiterlijk begint te krijgen #geil #bier #held
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Ford-rijders doen het 1,7 keer per week
heb je er al iets van gemerkt sinds je geen ford meer rijd? Het zou betekenen dat je nu een halve keer per week, dus eens in de twee weken vooruit bent gegaan. Klopt dit ook met jouw ervaringen en zo ja, rechtvaardigen de hoge kosten van een BMW dit?
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Rik wrote: Het zou betekenen dat je nu een halve keer per week, dus eens in de twee weken vooruit bent gegaan. Klopt dit ook met jouw ervaringen en zo ja, rechtvaardigen de hoge kosten van een BMW dit?
Zoals jij 't schrijft is het vele neuken een nadeel en de hoge kosten een voordeel. Ik zie het toch echt andersom #fidel Vele andere BMW-Fahrer vinden dit ook en deze kijk op het leven ligt dan ook ten grondslag aan de getallen die uit dat onderzoek zijn gerold #cool

Bas
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Werd er ook een verband genoemd tussen automerk en sex in de zin van: "de achterbank van de BMW ligt beter dan de achterbank van de Ford", of iets als: "de BMW is tegenwoordig standaard uitgerust met een automaat en cruisecontrole" ? Of moet ik de verklaring zoeken in de instelling die hoort bij de gemiddelde merkrijder ? Hierbij valt te denken aan het merk als een manier van etaleren van het libido.
Last edited by Dirk on Wed 05 May, 2004, 9:07, edited 1 time in total.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Dirk wrote: Of moeten we de verklaring toch meer zoeken in de instelling die hoort bij de gemiddelde merkrijder waarbij ik dan denk dat het merk een manier is van etaleren van het libido (waarbij ik het verband omgekeerd evenredig meen)?
Da's weer zo'n heel lange Dirk-zin! Ik begrijp het "omgekeerd evenredig" gedeelte van jouw verhaal niet zo. Is dat als in: mannen die veel aan hun vrouw zitten kopen geen auto's met een ster op de motorkap?

Bas
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Ik heb de zin voor je aangepast, maar je verklaring van de zin is correct dus je hebt hem schijnbaar toch perfect begrepen. Neem aan dat ik dan nu ook een antwoord ga krijgen die het geheim rond het verband tussen automerk en sex zal ontsluieren?
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Ze hebben ook onderzoek gedaan naar het verband tussen BMW-rijden en vreemd gaan #treur #heelboos #evil
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

De porsche won daarbij toch?.. in tegenstelling tot hier op de Zwitserse wegen, want daar verloor de porsche in een rechtstreeks duel met een BMW M3 tijdens de spits. Twee Zwitserse kerels met beiden een rijke familie en een leeftijd van 18 jaar hadden thuis de boodschappenwagen geleend (althans zo klonk het op de radio.. was volgens mij niet helemaal waar) en een wedstrijdje gehouden over de snelweg tijdens de spits met een gangetje van ongeveer 200km/u. De porsche verloor daar het kereltje hem niet goed recht kon houden... ai
Post Reply