Feest: jullie zijn johan een half jaar niet

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Johan
lid
Posts: 654
Joined: Tue 16 Mar, 2010, 22:46
Contact:

Feest: jullie zijn johan een half jaar niet

Post by Johan »

Beste dispuut,

Op 10 juli vlieg ik naar Madison, Wisconson en ik wil jullie uiteraard nog de gelegenheid geven mij even te zien! Ik nodig jullie daarom allen uit om op donderdag 4 juli afscheid te komen nemen van ondergetekende.

Als de feestvreugde in mijn keuken haar hoogtepunt heeft bereikt dan kunnen alle mensen -die zich nog jong en studentikoos voelen- zich aansluiten bij mij, om naar Stratum te gaan.

Tot donderdag 4 juli!,
Johan

ps. Voor het geval dat je het nog niet wist: ik houd een blog bij in Amerika. Hij is al online: http://www.eenblogvoormijnmoeder.nl.

ps2. Kan je er bij zijn, geef dit dan even aan op mijn facebookevent. Anders heb je sowieso geen recht van janken als ik niet genoeg bier heb.

ps3. Ik hoef geen Lonely Planet. Ik heb er al een van mijn zus gekregen; bovendien zijn deze dingen niet meer van deze tijd, er bestaat tegenwoordig wikitravels.org -ik hoop trouwens dat ze dit niet leest ;). Geef me maar een playboy ofzo, daar heb ik meer plezier van.
User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Feest: jullie zijn johan een half jaar niet

Post by Olaf »

je krijgt helemaal niks
User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Feest: jullie zijn johan een half jaar niet

Post by Olaf »

en hoezo "zijn" wij johan een half jaar niet? NOOIT GEWEEST!
User avatar
Mexicano
lid
Posts: 444
Joined: Thu 16 Apr, 2009, 12:24
Location: Eindhoven

Re: Feest: jullie zijn johan een half jaar niet

Post by Mexicano »

Olaf wrote:en hoezo "zijn" wij johan een half jaar niet? NOOIT GEWEEST!
+1 kennelijk probeert Johan ons hiermee te waarschuwen, je mag geen Johan zijn voor een half jaar. Geen probleem, als je terug bent doen we je weer na #blond
Post Reply