Introductie feut

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Melvin
lid
Posts: 402
Joined: Fri 15 Feb, 2013, 20:39
Location: Eindhoven
Contact:

Introductie feut

Post by Melvin »

Waarde Leden des Rhetoricadispuuts Tau,

Mijn naam is Melvin de Wildt. Ik ben 19 jaar en woonachtig in Eindhoven. Oorspronkelijk kom ik uit het sprankelende Dodewaard, een klein dorpje in Gelderland tussen Nijmegen en Tiel met een kerncentrale. Op het moment ben ik tweede jaars WTB’er.

Naast mijn studie roei ik bij Theta en voetbal ik in Dodewaard wel eens in het weekend een wedstrijdje bij VVD. Voetballen doe ik al sinds mijn vijfde levensjaar en is voor mij nog altijd de mooiste sport.

Dit jaar werk ik bij Tech United als office manager. Met een office team bestaande uit drie mensen zorgen wij voor onder andere demonstraties, verzekeringen, de nieuwe huisstijl, compilatievideo’s en de social media. Wellicht ook een interessante afstudeerrichting, de robotica.

Ik probeer mijn eigen bedrijfje in (web)design van de grond te krijgen. Ik heb een schappelijke zeven jaar ervaring met Photoshop en ben van mening dat ik mij kan meten aan menig grafisch ontwerper. De laatste tijd ben ik ook bezig om andere programma’s van Adobe (Illustrator, Indesign en After Effects), CSS3 en PHP onder de knie te krijgen.

Een andere grote interesse van mij is muziek. Van lekkere jazz tot dubstep, ik vind het allemaal mooi. Af en toe maak ik een mixtape van voornamelijk house muziek, niks professioneels aan, maar leuk om te doen. Ambities in de muziek: een muziekinstrument leren spelen en beter leren DJ’en.

Nog een paar toekomstplannen. Ik ga mijn minor in Londen doen aan de QMUL (Queen Mary University of London). Ook wil ik graag nog een jaartje zweefvliegen, mijn golfbrevet halen en zou ik graag in mijn Master nog eens het buitenland bezoeken.

Naast dit drukke bestaan ben ik de uitdaging van aspirant-schap bij Tau aangegaan. Het zat er al een tijdje aan te komen dat ik alleen zou zijn en ik heb er over nagedacht of ik het dan nog steeds zou doen. Het korte antwoord is: ja.

Waarom? Ik ben de afgelopen kennismakingsperiode bij alle activiteiten en borrels geweest en dit gaf mij een redelijk goed beeld van wat Tau inhoudt. Allemaal toffe gasten, mooie activiteiten en soms nog leerzaam ook. Sommige dingen maak je niet mee zonder dispuut, en daar heb ik er al twee van mogen meemaken; het ijshockeytoernooi en de borrel met Formosa Lasciva. Men zegt ook vaak dat de studententijd de mooiste tijd is van hun leven. Die tijd moet je er wel zelf van maken. Daarom heb ik ervoor gekozen deze uitdaging aan te gaan en ga ik mij volledig inzetten om de eindstreep te behalen.

Met vriendelijke groet,

Melvin de Wildt
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Introductie feut

Post by Bram »

Alleraardigst. Voor een feut.
User avatar
Geert
lid
Posts: 501
Joined: Wed 26 Oct, 2011, 23:14

Re: Introductie feut

Post by Geert »

Melvin wrote:Dit jaar werk ik bij Tech United als office manager.
O leuk, je bent dus secretaresse! #knipoog

Ik ben wel benieuwd naar die mixtapes, heb je SoundCloud-linkjes?
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Introductie feut

Post by Bram »

Oh sorry ik las sextapes, trek mijn 'alleraardigst' in.

Wil wel een keer ouwehoeren over die design-activiteiten van je trouwens, kan zijn dat ik daar een keer van gebruik wil maken.
User avatar
Melvin
lid
Posts: 402
Joined: Fri 15 Feb, 2013, 20:39
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Introductie feut

Post by Melvin »

Alles kunt u vinden op mijn portfolio website http://www.imwild.nl mocht u interesse hebben.
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Introductie feut

Post by Bram »

Melvin wrote:Alles kunt u vinden op mijn portfolio website http://www.imwild.nl mocht u interesse hebben.
NSFW?
User avatar
Johan
lid
Posts: 654
Joined: Tue 16 Mar, 2010, 22:46
Contact:

Re: Introductie feut

Post by Johan »

Ik vind mezelf ook een toffe gast, dat heb je heel goed gezien. Complimenten!
Maar gaat er nu dus eindelijk iemand een tof dispuutslogo ontwerpen? (grapje hoor, BVD)
User avatar
Martijn van de Ven
Posts: 102
Joined: Wed 26 Oct, 2011, 23:12

Re: Introductie feut

Post by Martijn van de Ven »

Johan wrote:... Maar gaat er nu dus eindelijk iemand een tof dispuutslogo ontwerpen? (grapje hoor, BVD)
+1
User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Introductie feut

Post by Olaf »

Melvin, welkom, als feutmans. Goed verhaal, lekker kort!
User avatar
Bastian
lid
Posts: 355
Joined: Thu 10 Jan, 2008, 1:46

Re: Introductie feut

Post by Bastian »

Bedankt voor uitleggen van de vette Tau activiteiten Sherlock, maar heb je zelf ook nog iets toe te voegen?
Post Reply