hoe kan dit?

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

hoe kan dit?

Post by Peter-Jan »

Wacko Jacko is voor alle 10 de aanklachten vrij gesproken. Waarom dan heel die poppenkast de afgelopen maanden?
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

ze zeggen dat Jackson helemaal failliet is door dit schandaal. Misschien door de steekpenningen voor de juryleden? #huh
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Kapitalistisch communisme!

Als iemand teveel geld heeft (M. Jackson) moet dat af en toe gedecimeerd worden... dit vloeit dan naar het rechterlijk apparaat (wellicht inclusief de steekpenningen aan de jury) en daar kan de belastingdienst weer loonbelasting over heffen. Daarbij komt dat er een heel peloton pennenlikkers bezig gehouden wordt. Een bijkomend voordeel zijn natuurlijk de televisie-rechten. Daar wordt flink aan verdient, niet alleen aan de camera-kant van de tv, maar ook fabrikanten van chips en popcorn varen wel bij deze soap die vanaf de bank wordt gevolgd door miljoenen Amerikanen. Vraag is dus niet zozeer hoeveel geld deze poppenkast KOST, maar hoeveel het VERDIENT!!!???
Ik durf te wedden dat je schrikt van het geld dat extra is gaan rollen door deze rechtzaak! “Geld moet rollen”.

Kom ik weer terug bij: “Als iemand teveel geld heeft (…) moet dat af en toe gedecimeerd worden”
In Rusland was dit jarenlang niet nodig vanwege een actief communistisch beleid. Nu, na de val van de muur, moeten ze het op dezelfde wijze doen als het slinkse justitiële apparaat van Amerika. Zie Yukos!
Trouwens, hoe vaak komt het niet voor dat grote bedrijven “afgeroomd” worden door uitspraken van de rechter? (Microsoft, Boeing, GM, etc…)
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

ooooh, nu snap ik het. is eigenlijk ook logisch #held
Post Reply