Kermisvolk

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Tycho Graat, KoenP, SamLiebregts

Post Reply
Vandorp
lid

Kermisvolk

Post by Vandorp »

nu.nl wrote:Kermisexploitanten folterden hulpjes

Uitgegeven: 27 mei 2005 11:29
ROERMOND - Twee kermisexploitanten uit Roermond zouden anderhalf jaar lang op grove manier hun twee jongere hulpen te hebben gefolterd. De twee Roermondse mannen werden in maart gearresteerd. Zij moeten op 9 juni voor de rechtbank in de Limburgse stad verschijnen.

Het gaat om de 46-jarige Michel P. en de 49-jarige Donny L.. In het onderzoeksdossier, waaruit Dagblad De Limburger vrijdag publiceerde, staan enkele gruwelijke voorvallen vermeld, gebaseerd op verklaringen van de twee slachtoffers.

Een van de verklaringen gaat over hoe een kermishulp naakt aan een boom werd gebonden. De twee verdachten plakten zijn mond dicht met tape en gooiden een zak over het hoofd van het slachtoffer. Daarna moest het slachtoffer een lustopwekkend goedje snuiven. De daders hielden tegelijkertijd een brandende sigaar tegen zijn geslachtsdeel.
Heftig dit #held Zitten wel goede ideen voor de ontgroening bij. #koning

Iemand trouwens enig idee welk goedje ze moesten snuiven?
Jasper
lid

Post by Jasper »

Klinkt als poppers, veel gebruikt in de Gay-scene.

Er wordt beweerd dat dit het "moment supreme" een extra dimensie geeft. Anderen zeggen dat je alleen een heel warm kloppend gevoel krijgt. Onder andere te bewonderen in een aflevering van de Lullo's wanner er een hoer op bezoek is...
Arjan
lid

Post by Arjan »

Lees ik hier het verhaal van een man uit de praktijk? Of heb je een LOI cursus "sfeerverhogende middelen" gevolgd?
Jasper
lid

Post by Jasper »

I know some people who know some people #knipoog
Dirk
lid

Post by Dirk »

Ik onderstreep het heel warm en kloppend gevoel... dat van lustopwekking e.d. dat kan ik niet onderstrepen en gezien de "kracht" van het goedje wil ik dat eigenlijk ook gewoon niet geloven. Vergelijk het maar met menthol in je neus smeren... wordt je niet echt geil van. Geil word je van poppers iig niet... of genuanceerd ik als VWO-scholier niet...Overigens weet ik niet wat de gay-scene met poppers te maken heeft.... Winkes??? Jij kent mensen die mensen kennen...homo's dus?
Jasper
lid

Post by Jasper »

Ik dacht dat dat wel algemeen bekend was hoor:

Trimbosinstituut:
Poppers zijn flesjes of capsules waarin een vloeistof zit die snel verdampt en gemakkelijk ingeademd kan worden. De naam 'poppers' is afgeleid van de oorspronkelijke verpakking, die bij het openen een 'poppend' geluid maakte. Ze zijn populair in de homoscene, maar ze worden ook gebruikt in het uitgaansleven of thuis.
Poppers zijn legaal, mits op doktersrecept verkregen.

Verslavend? Lichamelijk niet, geestelijk is mogelijk.
Steeds meer nodig voor zelfde effect? Nee.
Effecten korte termijn: Ontspannend, bewustzijnsveranderend ('high'). Versterken seksuele gevoelens. Irritatie van huid en slijmvliezen.
Gevolgen lange termijn: Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn, coördinatiestoornissen, verwardheid, bloedarmoede, irritatie van luchtwegen.
Belangrijk: Bij hoge dosis kans op bewusteloosheid.Gevaarlijk in combinatie met harttabletten of medicijnen tegen erectieproblemen. Combinatie met andere drugs geeft onvoorspelbare effecten.
En ja ik heb bij een van mijn vorige baantjes met een Bi gewerkt die daar maar al te graag alles over vertelde. #huh
RobJ
lid

Post by RobJ »

Je raakt er iig wel van het padje van kwijt #geil , gedurende een minuutje of zo. Ik werd er niet echt hitsig van, het lijkt enigszins op lachgas. (waar je overigens ook niet van gaat lachen)
Post Reply