Barbeque 1 september

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Barbeque 1 september

Post by Olaf »

Vandorp wrote:Niet echt druk... Ik krijg vragen van het bestuur over wat er moet gebeuren om ingenieurs te motiveren om te komen, maar ik zie maar 4 studenten! (Eggie en Olaf zijn er alleen bij het eten bij dus dat telt niet echt), en de rector komt zelf niet eens opdagen!
(Zo, dan wilde ik graag mijn 501ste bericht gebruiken om hier te reageren.)

Ik neem aan dat we tot ±0.00u eten #knipoog. Daarna ga ik wel naar dat andere partijtje.
User avatar
Johan
lid
Posts: 654
Joined: Tue 16 Mar, 2010, 22:46
Contact:

Re: Barbeque 1 september

Post by Johan »

Als ik me goed herinner komt ir. van Meijl ook! Deze ingenieur mag trouwens naar de leden buitendienst worden verplaats op onze website.
Erik
lid
Posts: 173
Joined: Mon 10 Dec, 2007, 16:54

Re: Barbeque 1 september

Post by Erik »

Helaas ben ik er morgen toch niet bij morgen. Een goede maat van mij is onverwachts terug gekomen na een jaar lang Australië en morgen ga ik hem opzoeken.
User avatar
Olaf
lid
Posts: 779
Joined: Wed 21 Nov, 2007, 14:36
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Barbeque 1 september

Post by Olaf »

Erik wrote:Helaas ben ik er morgen toch niet bij morgen. Een goede maat van mij is onverwachts terug gekomen na een jaar lang Australië en morgen ga ik hem opzoeken.
Kan dat niet één dag wachten? #puh
User avatar
Bastian
lid
Posts: 355
Joined: Thu 10 Jan, 2008, 1:46

Re: Barbeque 1 september

Post by Bastian »

Olaf wrote:
Erik wrote:Helaas ben ik er morgen toch niet bij morgen. Een goede maat van mij is onverwachts terug gekomen na een jaar lang Australië en morgen ga ik hem opzoeken.
Kan dat niet één dag wachten? #puh
Inderdaad, meneer is ingenieur en meteen bij de eerste mogelijkheid begint hij al met haken. #puh
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Barbeque 1 september

Post by Bram »

Voor de zekerheid nog eenmaal de locatie: Frederiklaan 175F. Entree via de slagboom, bel 06 28782194 mocht je het niet kunnen vinden.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Barbeque 1 september

Post by Vandorp »

Foto's! Het zijn geen mooie foto's maar dat komt omdat ik bij wijze van experiment wat meer portretten heb gemaakt en Tauleden blijken helaas niet zo fotogeniek.

Image
Post Reply