Simon Stevin Gala

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Ik ga naar het Simon Stevin Gala op 13 April?

Poll ended at Fri 13 Apr, 2007, 13:45

Ja
3
21%
Nee
11
79%
 
Total votes: 14

User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Simon Stevin Gala

Post by Viske »

Heren ik was benieuwd of er mensen zijn die van plan zijn om naar het Simon Stevin Gala te gaan op 13 april. Mij lijkt het wel gezellig om nog een gala mee te pikken voordat ik afstudeer, maar dan moeten er natuurlijk wel wat gezellig mensen aanwezig zijn, anders lijkt me er niet veel aan. Dus laat je horen of je wel of niet van plan bent om te gaan!

Viske
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Oh ja zet er ook even bij wie er gaan (en wie niet)
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Check
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Helaas, ik moet weer een gala missen.

Ik hoop trouwens dat deze keer de Sjerp instructies / boekhouding iets beter verlopen !!!!
User avatar
Sven
lid
Posts: 390
Joined: Sat 20 May, 2006, 17:26

Post by Sven »

present
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Ik zal acte de presence geven.
Ivo
lid
Posts: 38
Joined: Sun 09 Apr, 2006, 15:06

Post by Ivo »

Ik ga het gala missen

Jammer dat het gala weer met Prot samen wordt georganiseerd #nietgoed , kan er niet een keer wat meer buiten W-Hoog worden gekeken naar een andere vereniging met een hoger vrouwenpercentage. #goed
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Ivo wrote:Jammer dat het gala weer met Prot samen wordt georganiseerd
Tijden veranderen blijkbaar..... #cool
Ik weet nog dat we "in mijn tijd" nog massaal met de tong op onze knieen naar die lieve kleine meisjes van BMT keken..... #kwijl
Waarschijnlijk is er iets anders aan de hand: de reputatie van Ivo (maar waarschijnlijk ook andere W-ers) is overbekend in het BMT-kamp. Dus valt er voor hem niets te neuken. Daarbij komt ook nog eens dat je bij een gala je eigen date moet meenemen, en er over het algemeen niet met andere vrouwen dan je eigen wordt ge-interfaced. Dates regel je zelf, dus ik zie het probleem niet!!!
Waar je wel een punt zou hebben, is het eventueel organiseren van een feest met een andere vereniging. Dan zou ik inderdaad ook voor "vers" bloed gaan. #vork Misschien houd je daaraan wel een date over voor een ander W/BMT-gala.... #huh
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Ik moet zeggen dat ik me beter wist te vermaken met een paar W'ers op een BMT-gala dan op een W/BMT-gala... ik denk dat Ivo inderdaad gewoon geen kansen meer heeft bij BMT.... toch jammer ... hoe slecht is de gemiddelde Tau'er eigenlijk in versieren?
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Dirk wrote:hoe slecht is de gemiddelde Tau'er eigenlijk in versieren
Let's try.... Onbekende stad, onbekende vrouwen, een avond, een doel!
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

hoe slecht is de gemiddelde Tau'er eigenlijk in versieren?
Nou, ruud heeft er bijvoorbeeld jaren over gedaan tot het iets werd met zijn huidige vriendin #knipoog
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Winky wrote:Nou, ruud heeft er bijvoorbeeld jaren over gedaan tot het iets werd met zijn huidige vriendin
Niet fair Winkes: altijd meteen naar een ander wijzen.... Nu heb je makkelijk praten he!? Eerst in Nederland 16/2=8 miljoen blauwtjes lopen om vervolgens een ander land te bezoeken waar je er potentieel 40/2=20 miljoen blauwtjes kon lopen. Al met al heeft ruud het dus zeker niet slecht gedaan. Hij had dus een kleinere poule vrouwen tot zijn beschikking dan jij...... Met hetzelfde resultaat: een #blond

Ruudje: koning!! #held #koning #bier

Winky: lamzak! #nietgoed #huh #kots
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Nou nee, ik heb in Nederland gewoon de zoektocht gestaakt toen ik van mijn schoonouders hoorde dat zij geen kinderen konden krijgen
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Cryptisch antwoord voor: "Ja, Arjan, je hebt gelijk: ik ben een lamlul...."
#fidel
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Ivo wrote: Jammer dat het gala weer met Prot samen wordt georganiseerd
Ik zie ook het probleem niet. Persoonlijk is mijn ervaring dat Prot-vrouwen sneller met een W-er aan de haal gaan dan met een BMT-er (waarschijnlijk volkomen terecht). Er is dus voor de rechtgeaarde W-er een potentieel vrouwenpercentage van ~100! (even afgezien van de bezette vrouwen, maar die tellen natuurlijk sowieso niet mee).
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Jasper wrote:Nou nee, ik heb in Nederland gewoon de zoektocht gestaakt toen ik van mijn schoonouders hoorde dat zij geen kinderen konden krijgen
Dat snap ik niet helemaal. Je had al schoonouders maar was nog op zoek??
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Winky probeert de aandacht af te leiden door onmogelijkheden op te schrijven....
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Nuit wrote:Dat snap ik niet helemaal. Je had al schoonouders maar was nog op zoek??
deze woordspeling is al tamelijk oud, je zou het zelfs een gezegde kunnen noemen. Het probleem zit hem er in dat Nuit een beetje moeite heeft met creatief taalgebruik. Ander voorbeeld: mijn woordspeling over smaakpapillen / pupillen heeft Bram ook pas gemaakt nadat hij eerst dezelfde woordspeling van mij over het hoofd heeft gezien.
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Bas ik kan me niet herinneren ooit een woordspeling te hebben gemaakt van dergelijke aard...misschien moet je dat onderwerp nog maar eens teruglezen...
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

We dwalen af.....
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Dat ik dit nog eens mocht zeggen:

Ken uw klassiekers heren!


http://nl.wikiquote.org/wiki/Herman_Finkers

Ja, ik ben me er eentje! #bier
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

OK:

Nog een paar dan:
Ja, in de bergen kan het levensgevaarlijk zijn. Alleen vorig jaar al heeft de Vaalserberg 30 doden ge-eist. Gelukkig is men niet op de eis ingegaan maar je schrikt wel even als je het hoort.

Wat is dat Tommy? Coopertest?

Dan volgt nu het weer. Er worden middagtemperaturen verwacht van één uur ’s middags tot zes uur ‘s avonds.

Wanneer Finkers een ansichtkaart naar zijn vrouw schrijft ´Lieve vrouw, je bent de mooiste vrouw van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele ... straat .... oneven kant´

Soms denk ik uren na en heb ik nog niks op papier, een andere keer bereik ik precies datzelfde in 5 minuten.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zal doen.

Nu kunt u denken, Gerard is Gerard, maar bij ons in Aadorp had Gerard een hele slechte naam. Iets van Hans of zo...of Rudi.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Wat ik al zei:
Wat Arjan al wrote:We dwalen af.....
Jaja wij zijn ons er eentje! #koning
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Jasper wrote:
Ken uw klassiekers heren!
Om een tukker die bekend is geworden door een stoplicht als bron voor je 'klassiekers' te gebruiken vind ik niet echt getuigen van een goede rhetorische grondslag. Wellicht dat het gebrek aan die grondslag in Argentinie verward wordt met een taal-barriere.

Maar terug naar de discussie...hoeveel mensen zijn hier na een gala ooit met een ANDERE vrouw dan hun date de volgende ochtend wakker geworden? Het enige argument dat ik tegen een prot-Simon gala kan bedenken is dat er een hoop inteelt is, wat uiteindelijk resulteert in een lager aantal bezoekers.
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Maar zonder af te dwalen... Hoe goed is de gemiddelde Tau'er in het versieren? Winky zoekt het in het buitenland waar ze opkijken tegen blonde mannen en de rest interesseert ze niet, Ruud had er schijnbaar jaren voor nodig (betekent overigens nog niet dat hij niet kan versieren), Ivo wil een nieuw blik vrouwen opengetrokken hebben, omdat de rest zijn versiertruuks waarschijnlijk al bij zijn aanblik door hebben ... niet echt overtuigend dat het goed zit! ...
Post Reply