Simon Stevin Gala

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Ik ga naar het Simon Stevin Gala op 13 April?

Poll ended at Fri 13 Apr, 2007, 13:45

Ja
3
21%
Nee
11
79%
 
Total votes: 14

User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Ik stel graag voor dat we eens met het dispuut nieuwe gronden aandoen, zodat we met een schone lei kunnen beginnen aan deze test. Een stad waar we als dispuut nog niet eerder zijn geweest, waar het vrouwlijk schoon niet direct voor het oprapen ligt, maar waar daartoe wél potentie is, daar gaat de voorkeur naar uit. Omdat het nieuwe gronden zijn kunnen we de scores makkelijk tellen en gebruiken als graadmeter voor de versierkwaliteiten van de verschillende Tau-leden.

En ik stel voor dat het begrip scoren verdeeld wordt in de volgende categoriën:

- Zoenen 1 punt
- Het kopje er in, of er lafjes tegenaan hangen 2 punten
- The Full Monty 3 punten
- Indien voorgaande drie takken van sport met een reeds bezette vrouw beoefend wordt, zal de score met een factor 2 vermenigvuldigd worden.

Uiteraard zullen er nog vele uitzonderings gevallen zijn, stort uw hart uit.
Voorwaarde voor het toekennen van deze punten is echter wel dat er fysiek bewijs wordt geleverd van de daet.

Steden die mij interessant lijken zijn Utrecht, Groningen en Wageningen.
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Ik ken in Amsterdam nog een meisje van mijn middelbare school dat daar nu bij een dispuut zit, daar zou ik wel eens achteraan kunnen gaan (eerst het dispuut uiteraard, dat meisje volgt wellicht daarna wel).

Of bedoelde je meer, zonder een uitwisseling met een ander dispuut te regelen, zo de wildernis in en kijken wat ieder aan buit meeneemt?
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by Viske »

Stelletje zeveraars,

Een beetje je mede dispuutsgenoten lopen analyseren en daarmee de vraag proberen te beantwoorden wat betreft de versierkwaliteiten van TAU. Als je nu inplaats daarvan eens je eigen ervaringen deelt met de rest en daarbij meteen stoere verhalen ophangt. Hoe staat ie met jouw en de vrouwen Dirk? Tja en van dat gespuis van BMT hoef ik niets te horen, daar loopt naar mijn weten niet veel rond, wat in mijn categorie van lekkere bitches thuis hoort. En hoe staat het met jouw kwaliteiten Fluit? Het eerste de beste uitje met wat geile meiden uit Tilburg en meneer gaat meteen over stag voor één van de dames. Het fenomeen, ff uitchecken en wat rondneuzen gaat voor jouw zo te zien ook niet op. Kan dus ook niet zeggen dat jij nou zoveel versiertrucks in huis had (maar één geval meegemaakt), of zie ik nu iets over het hoofd?

Ja en ik zal niet flauw gaan doen, als je wilt weten hoe het met mij staat en de vrouwen, dan nodig ik je van harte uit om een pilsje te komen nuttigen op de Hertogstraat en dan zal ik alles fijn uit de doeken doen. Niet tot in ieder detail, maar wellicht nog enkele sappige details, als ik genoeg aangeschoten ben. Mijn huidige projecten lopen momenteel in Amsterdam rond. Maar daar later wel weer meer over, wanneer er daadwerkelijk resultaten geboekt zijn.

Wat betreft dat Simon Gala: Ik verwacht niet dat ik nog ga.

En nu de rest!
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Amen Viske...

Ik heb momenteel een projectje lopen in Tilburg, wellicht dat dat op korte termijn uitmondt in tastbare resultaten, in dat geval zullen degenen die nog naar het gala gaan haar daar ook kunnen bewonderen uiteraard. Verder sluit ik mij bij Viske aan, enkelen van ons W-ers wenden zich uit pure noodzaak en wanhoop tot prot, wat echter niet betekent dat daar nu zulke fijne vrouwelijke exemplaren rondlopen.
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Vandorp wrote:Het probleem zit hem er in dat Nuit een beetje moeite heeft met creatief taalgebruik. Ander voorbeeld: mijn woordspeling over smaakpapillen / pupillen heeft Bram ook pas gemaakt nadat hij eerst dezelfde woordspeling van mij over het hoofd heeft gezien.
Ik heb helemaal geen moeite met creatief taalgebruik, wel met feitelijke onjuistheden. Je post over de papillen heb ik inderdaad over het hoofd gezien. Hoe dat de stelling ondersteunt dat ik moeite zou hebben met creatief taalgebruik is mij totaal onduidelijk. Andere vraag is hoe creatief het is om citaten over te nemen.
Herman Finkers wrote:Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.
Bovenstaande is grappig én feitelijk juist. :)

Overigens heet ik helemaal geen Bram, maar dat terzijde.
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Bram wrote:Enkelen van ons W-ers wenden zich uit pure noodzaak en wanhoop tot prot
Ik ontken álles... ;)
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Viske wrote:Het eerste de beste uitje met wat geile meiden uit Tilburg en meneer gaat meteen over stag voor één van de dames
Tja, Viske, soms kom je iemand tegen waarmee je op een lijn ligt. En zulke momenten vereisen instant action!

En wat betreft het "over het hoofd zien": dat klopt. Maarja, dat is onvermijdelijk als je nog een sociaal leven naast Tau hebt. #knipoog

In Barcelona, hebben de meesten overigens wel aardig hun kwaliteiten laten zien, of de afwezigheid daarvan. Dat was een perfecte onbekende omgeving. Maar ja, als "bezette" kerel houd je natuurlijk altijd je koppie erbij! Ongegeneerd flirten is dan trouwens wel een mooi spel..... wat ik dan ook zeker niet aan mij voorbij liet gaan. De enige die een pluim verdient bij vrijwel ELKE Tau-activiteit is RUK! Of het nou toeristen in Barca, Josti's in de liquid of boerinnen in Friesland zijn. Die jongen volgt gewoon zijn hart (of lul...) en heeft altijd prijs, soms meer dan een keer op een avond.... THAT'S THE SPIRIT! #held #koning #bier
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ik heb momenteel een projectje lopen in Tilburg, wellicht dat dat op korte termijn uitmondt in tastbare resultaten
Het moet nog geboren worden?
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

De enige die een pluim verdient bij vrijwel ELKE Tau-activiteit is RUK! Of het nou toeristen in Barca, Josti's in de liquid of boerinnen in Friesland zijn. Die jongen volgt gewoon zijn hart (of lul...) en heeft altijd prijs, soms meer dan een keer op een avond.... THAT'S THE SPIRIT!
Ik weet ook hoe hij het doet:

Zeg schatje hou jij van koekhappen?

Image
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Winky wrote:Ik weet ook hoe hij het doet:
Zeg schatje hou jij van koekhappen?
Maar dus wel gegarandeerd succes! En dan jij....
Zeg schatje, ik ben Winky, heb mooie blonde lokken en naast allerlei andere kwaliteiten ook nog eens een dikke lul
Eigenlijk hetzelfde als Ruk (op de haren na), maar Ruk lukt het wel!

Of zeg jij in een adem dat ze (als ze wil) ook over je heen mag plassen....
Image
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

De bierdouche waar je aan refereert heeft niks met vrouwen te maken.

Ik ben sowieso nooit voor kwantiteit gegaan. (kwestie van marktpositionering) en ja dat heeft mij geen windeieren gelegd al zeg ik het zelf......
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Joerik wrote:- Zoenen 1 punt
- Het kopje er in, of er lafjes tegenaan hangen 2 punten
- The Full Monty 3 punten
- Indien voorgaande drie takken van sport met een reeds bezette vrouw beoefend wordt, zal de score met een factor 2 vermenigvuldigd worden.
Goed begin. Maar: volgens Seinfeld is seks gedefinieerd als "when the nipple makes it's first appearance". Ik vind dat inderdaad een stadium verder dan zoenen. Volgens Bill Clinton en Monica Lewinski is pijpen geen seks maar ik zou het toch graag willen waarderen met punten.

Wat bedoel jij met "the full monty"? Neuken? Pijpen + slikken? Anaal? Alle voorgaande? Dat moeten we wel definieren vind ik. Aangezien het natuurlijk wel veilig moet (onveilige seks wordt besproken op het besloten forum), stel ik voor dat we het slikken buiten de puntentelling houden en een volledige pijpbeurt met condoom ook waarderen.

- zoenen 1 punt
- tepel tevoorschijn 2 punten
- vrouw vies gemaakt 2.5 punten
- neuken, pijpen of anaal 3 punten
- neuken + pijpen 5 punten
- neuken + anaal 5 punten
- pijpen + anaal 5 punten
- neuken + pijpen + anaal 7 punten

Voor neuken, pijpen of anaal geldt dat wanneer het niet wordt "afgemaakt", er 1 strafpunt wordt gegeven. Het volledig uitwonen van 1 vrouw staat dus gelijk aan 7 vrouwen zoenen, dat lijkt me wel in verhouding staan.
Last edited by Vandorp on Thu 22 Mar, 2007, 23:10, edited 1 time in total.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Goed begin. Maar: volgens Seinfeld is seks gedefinieerd als "when the nipple makes it's first appearance". Ik vind dat inderdaad een stadium verder dan zoenen. Volgens Bill Clinton en Monica Lewinski is pijpen geen seks maar dat ik zou het toch graag willen waarderen met punten.

Wat bedoel jij met "the full monty"? Neuken? Pijpen + slikken? Anaal? Alle voorgaande? Dat moeten we wel definieren vind ik. Aangezien het natuurlijk wel veilig moet (onveilige seks wordt besproken op het besloten forum), stel ik voor dat we het slikken buiten de puntentelling houden en een volledige pijpbeurt met condoom ook waarderen.

- zoenen 1 punt
- tepel tevoorschijn 2 punten
- vrouw vies gemaakt 2.5 punten
- neuken, pijpen of anaal 3 punten
- neuken + pijpen 5 punten
- neuken + anaal 5 punten
- pijpen + anaal 5 punten
- neuken + pijpen + anaal 7 punten

Voor neuken, pijpen of anaal geldt dat wanneer het niet wordt "afgemaakt", er 1 strafpunt wordt gegeven. Het volledig uitwonen van 1 vrouw staat dus gelijk aan 7 vrouwen zoenen, dat lijkt me wel in verhouding staan.
Zo nu weer even niveau (in zijn algemeenheid), de kwaliteit wordt wederom buiten de discussie gelaten....
dan krijg je dit soort excessen puur voor de punten:
Image

Doet mij denken aan de uitspraak van Sloerik:
80 procent van de vrouwen waarmee ik...
je bedoelt 4 van de 5 ?
euhmmmm Ja
User avatar
Joerik
lid
Posts: 627
Joined: Wed 01 Dec, 2004, 11:03
Location: Houston, TX
Contact:

Post by Joerik »

Jasper wrote:Doet mij denken aan de uitspraak van Sloerik:
80 procent van de vrouwen waarmee ik...
je bedoelt 4 van de 5 ?
euhmmmm Ja
Het leuke van quotes is dat je er een bronvermelding bij geeft... Ik kan mij voorlopig geen van deze uitspraken herinneren.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Euhm ja nou een quote geeft meestal ook meteen de bron weer, je hebt dus zojuist een prachtige contradictio in terminis opgeworpen!

Hulde

Ik kan mij voorlopig geen van deze uitspraken herinneren.
Nee dat zou zoden aan de dijk zetten als iedereen ook daadwerkelijk al zijn eigen uitspraken zelf zou moeten onthouden!
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Het is duidelijk waar het fout gaat bij Tau.. je vraagt hoe goed de heren van Tau kunnen versieren... en men begint zich direct te verdedigen, omdat ze toch echt wel projectjes hebben, en beginnen direct een puntensysteem af te spreken om sex te kunnen beoordelen... hoe geweldig sex ook is.... daarmee heeft het nog steeds geen ene flikker te maken met hoe goed men is in versieren! (het geeft wellicht wel te denken hoe goed men is of hoe succesvol men zal gaan zijn, als die twee direct gekoppeld worden ... )
Versieren is een dame verbaal overtuigen van je kwaliteiten. Of je het daarna ook nog eens fysiek onderbouwt of iig er voor zorgt dat het verbaal niet mislukt, omdat je al bij het begin toont fysiek daar nooit toe in staat te zullen zijn of slechts een kleine kans te maken, dat is verder bijzaak.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Nou Dirk, een masterclass "versieren", door jou gegeven, lijkt me een logisch vervolg?
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Niet door mij, want de kwaliteiten voor een masterclass versieren bezit ik niet. En eigenlijk hoopte ik dat men volmondig zou roepen dat het ook helemaal niet nodig is ... mocht het wel nodig zijn... tja.. hebben we niet iemand in huis met de juiste kwaliteiten? Jannis?
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Dirk wrote:hebben we niet iemand in huis met de juiste kwaliteiten? Jannis?
Als het in het openbaar lopen in badjas op slippers tot het lesmateriaal behoort, passeer ik voor zijn masterclass..... #cool
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Even terug naar het onderwerp: waarom laten de tau-leden het ineens massaal afweten? Een simongala is toch een activiteit waar tau vanouds optimaal vertegenwoordigd dient te zijn.

Is het echt zo moeilijk om een scharrel te regelen, laten de financiën geen feestelijkheden toe (kan natuurlijk nooit een oprechte reden zijn) of bent u wars van enig galant vertoon?
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Mee eens Bart! Ik constateerde ook al een beetje een laffe houding.

Juist Tau leden moeten op een Simon gala de toon zetten. Er waren ook niet voor niets 20 sjerpen! Als er maar 3 man gaan stel ik voor dat de sjerpen thuis blijven.

Waarom wordt er door Tau trouwens geen ander damesdispuut uitgenodigd?
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Peter-Jan wrote:Waarom wordt er door Tau trouwens geen ander damesdispuut uitgenodigd?
En dan als groep naar het Gala! Ouderwets idee dat een stel uit 2 personen moet bestaan #bier
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Vandorp wrote:Ouderwets idee dat een stel uit 2 personen moet bestaan #bier
Daar waren toch juist die vrouwen voor? #huh
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Nuit wrote:Daar waren toch juist die vrouwen voor? #huh
Wederom moeite met mijn creatieve taalgebruik, laterale denkproces en verrassende grappen, Nuit? Ik bedoelde natuurlijk dat het "stel" dan bestaat uit bijv. 10 tau-leden en 10 geimporteerde vrouwen, 20 dus ipv 2. De gala-plicht zal dan wel een kinky aangelegenheid worden maar dat was juist de grap aan deze opmerking (die nu niet meer grappig is omdat ik het helemaal heb moeten uitspellen voor je...)
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

En dan als groep naar het Gala! Ouderwets idee dat een stel uit 2 personen moet bestaan
Inderdaad, een gala is nou eenmaal een traditioneel feest, net als links rijden traditie is in Engeland en om die reden nooit zal worden aangepast.

Net als bij een bruiloft, waar je verwacht dat de bruid in een (meestal witte) jurk en de bruidegom in pak (of jacquet) verschijnen, is er een aantal "verwachtingen" die je van een gala hebt. Een bruid die in afgescheurde spijkerbroek en slonzig topje aan het altaar verschijnt roept rare reacties op.... Maar gelukkig vormen dat soort mensen (gelukkig!!!) een grote uitzondering.

Maar om als "groep" naar een gala te gaan, door als "groep" een andere "groep" vrouwen aan te schrijven, is vloeken in de kerk! Dan kan je beter een dispuuts-uitje regelen! Nee, de charme van een gala is juist, dat het alleen om jouj en je date draait. Dat je op het feest ook nog eens mensen uit je vrienden-"groep" tegenkomt is leuk voor erbij.... Dat je een Tau-sjerp draagt past ook prima binnen de gala-traditie. Zelfs al zou er maar EEN Tau-lid naar een gala gaan, zou deze de sjerp moeten dragen.....
Dus mensen die niet van traditie houden moeten vooral als GROEP naar een gala gaan. Maar gelukkig zijn Tau-leden niet anti-traditie (eerder omgekeerd), dus hoeft men niet bang te zijn dat Tau als "groep" op een gala verschijnt....

UPDATE: wellicht eens een kijkje nemen op http://nl.wikipedia.org/wiki/Gala
Post Reply