The day after?

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

The day after?

Post by Peter-Jan »

Neen, het waren de mannen in de rode overhemden uiteraard welke vanavond ook te bewonderen zullen zijn. Voor jou dan helaas alleen op de foto's PJ, maar dat mag de pret niet drukken..ok een beetje dan!
Nou dat ik een feestje moet missen, daar kom ik nog wel overheen. Maar ik heb begrepen dat nu, as we speak, mijn kamer in EHV vol ligt mit HAMMER GEILE MäDEL aus Nimwegen.

Dit is dus duidelijk een voorbeeld van een slechte planning. De feuten hebben de datum van het TAULERIUM 2007 dus gewoon compleet fout gekozen. Ik richt me hierbij dan ook tot de zaakgelastigden beproevingen feuten met de vraag om 10 km extra per vrouw die in mijn kamer (ook) de nachtrust genoten heeft in rekening te brengen. #evil

Hoe was het feestje verder?
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Duurde voor mij iets langer dan gepland, maar was wel geslaagd dacht ik zo.... #bier

En die dames uit Nijmegen kwamen moeilijk los, maar op het eind hingen ze dus wel allemaal in de kroonluchters #blond

PJ: je moet gewoon je prioriteiten stellen, blijkbaar kunnen "HAMMER GEILE MäDEL aus Nimwegen" je dus aan je reet roesten.... #huh
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Geslaagd feest! Goed gedaan heren, de bitterballen vielen goed in de smaak.
De hoofdpijn van vanochtend was en is van een lang niet geevenaard niveau.
#bonk #dizzy
User avatar
RobJ
lid
Posts: 156
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 18:08
Location: Eindhoven
Contact:

Post by RobJ »

Ja, mooi feestje! Duurde idd efkes met die meiden uit Nijmegen maar toen ging het los.

Goed geregeld feuten, hulde! Lekker druk ook. Jammer dat je na het organiseren van zo'n feest bedankt wordt met een kale kop... Op naar vrijdag!
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Inderdaad een goed feestje, gelukkig heb ik me met de alcohol in kunnen houden waardoor nu niet heel de dag verloren is gegaan.
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Rukhoven wrote:De hoofdpijn van vanochtend was en is van een lang niet geevenaard niveau.
Tja, als je overal om je heen foto's met onderstaands strekking van jezelf tegenkomt in een plaats waar bier te krijgen is, dan komt die koppijn de volgende dag wel goed.
Je begrijpt dan ook wel dat ik nergens last van had....
Image
User avatar
Jorn
lid
Posts: 65
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:26
Location: Den Helder

Post by Jorn »

Prima feestje inderdaad! Man/vrouw verdeling was ook goed! Hulde aan de organisatie.

Hoe is de afterparty nog verlopen?
User avatar
Tim
lid
Posts: 280
Joined: Wed 12 Apr, 2006, 2:15

Post by Tim »

Wel grappig dat veel onafhankelijk voor bretels en een petje had gekozen!

Bedankt feuten, ik heb me erg vermaakt, dat mogen jullie nog een keer doen #knipoog
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

Assman wrote:dat mogen jullie nog een keer doen
Ga je ervan uit dat hun kennis voor vrijdag te wensen overlaat waardoor ze volgend jaar "herexamen" moeten doen?
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Goed geregeld feuten, hulde! Lekker druk ook. Jammer dat je na het organiseren van zo'n feest bedankt wordt met een kale kop... Op naar vrijdag!
Ik zie dat de feuten niet veel vertrouwen in vrijdag hebben.
Een beetje raar want volgens mij was het een gezellig feestje. En flink druk, ofnie?

Image

Ik heb trouwens ook nog wel wat vraagtekens over onze zaakgelastigde Belichaming. Dat is toch een vrouw die met hem aan de wandel is of....

Image
User avatar
Arjan
lid
Posts: 582
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 23:10
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Arjan »

PJ wrote:Dat is toch een vrouw die met hem aan de wandel is of....
Je ZIET Winkes ditzelfde gewoon denken.....
Ruudje
lid
Posts: 140
Joined: Wed 15 Sep, 2004, 14:32
Location: Maastricht

Post by Ruudje »

Een prachtig feest jongens!! Chapeau Chapeau! #held

Ik wil de fotograaf ook even een complimentje geven, dat hij deze activiteit zo mooi op het gevoelige flash geheugen heeft vastgelegd! #goed
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Jorn wrote: Hoe is de afterparty nog verlopen?
Afterparty was prima, hoewel sommige moegestreden zombies de werking van de zwaartekracht op hun oogleden niet langer aankonden.
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Re: The day after?

Post by Nuit »

Peter-Jan wrote: Dit is dus duidelijk een voorbeeld van een slechte planning. De feuten hebben de datum van het TAULERIUM 2007 dus gewoon compleet fout gekozen. Ik richt me hierbij dan ook tot de zaakgelastigden beproevingen feuten met de vraag om 10 km extra per vrouw die in mijn kamer (ook) de nachtrust genoten heeft in rekening te brengen. #evil
Niet om het één of ander, eerwaarde, maar misschien mag deze nietige feut u onder de aandacht brengen dat de verenigde feuten niet de minste zeggenschap hadden over de datum van het TAULERIUM 2007. Deze beslissing lag in zijn volledigheid bij het bestuur. Of de genoemde dames ook daadwerkelijk hebben kunnen genieten van enige nachtrust waag ik te betwijfelen, daar zij al in de vroegte van het ochtendgloren de benen hebben genomen. Desalniettemin ziet deze feut geen enkele belemmering in het succesvol vervolbrengen van wat extra kilometers.
User avatar
Eggie
lid
Posts: 709
Joined: Wed 28 Feb, 2007, 22:44
Location: Eindhoven

Post by Eggie »

Arjan wrote: Ga je ervan uit dat hun kennis voor vrijdag te wensen overlaat waardoor ze volgend jaar "herexamen" moeten doen?
Herexamens? Daarin geoven wij miezerige feuten niet; als wij iets doen, pakken we het meteen goed aan, zoals u heeft mogen aanschouwen gisteravond
(allen bedankt voor de positieve reacties)
Ook de zgn. 'beproeving' zoals u dat graag noemt van komende vrijdag met zijn vieren ook goed aanpakken en dat doen we maar één keer! Wel ben ik erg benieuwd naar het Taulerium 2008, het wordt uiteraard elk jaar moeilijker het vorige jaar te overtreffen.
User avatar
Peter-Jan
lid
Posts: 180
Joined: Mon 10 May, 2004, 13:43
Location: Rotterdam

Post by Peter-Jan »

Desalniettemin ziet deze feut geen enkele belemmering in het succesvol vervolbrengen van wat extra kilometers.
Goed om te weten. #fidel #evil
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by Viske »

Ja prima feestje, heb me uitstekent vermaakt. Kijk nu al uit naar vrijdag.........
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Peter-Jan wrote:
Desalniettemin ziet deze feut geen enkele belemmering in het succesvol vervolbrengen van wat extra kilometers.
Goed om te weten. #fidel #evil
Ook achteraf bezien waren de 'extra kilometers' (als die er waren) erg goed te doen... #knipoog
Pieter
lid
Posts: 151
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 22:29
Location: Veldhoven
Contact:

Post by Pieter »

Ondanks mijn kortstondig verblijf op Taulerium heb ik zeker genoten. Ik moet zeggen dat het me ook goed doet om te zien hoeveel verschillende verenigingen en disputen vertegenwoordigd waren op Taulerium. Het ziet er naar uit dat het feest ondertussen een zeer goede reputatie bij onze bevriende verenigingen/ disputen en contacten heeft gekregen.

Geachte nieuwe leden:
Aangaande de discussie in de busjes afgelopen vrijdag: Blijf vooral volharden in een goed gevoel dat u bij het feest had. Het feest is volgens mij ook goed ontvangen en maakt u zich niet druk over die 'Royal Treatment', want zo te zien heeft student Van Boxtel die al gegeven! #blond
User avatar
Bram
lid
Posts: 634
Joined: Tue 12 Sep, 2006, 22:49
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Bram »

Pieter, ik vond dat in het busje wel degelijk een punt werd gemaakt. Wellicht ietwat overtrokken maar goed #fidel
Op de terugweg hebben we er even met Viske over gepraat, meer over het feest in het algemeen, en hebben we besloten alle clubjes die present waren een brief te sturen om hen te bedanken voor hun aanwezigheid. Zelf zou ik dat als zeer aangenaam ervaren en het zou me bij blijven, zodat ik wellicht het volgende jaar weer terug zou keren...mooi gebaar naar de feutjes 2008 dus!
User avatar
Nuit
lid
Posts: 417
Joined: Sun 25 Feb, 2007, 17:54
Location: Eindhoven

Post by Nuit »

Bram wrote:Pieter, ik vond dat in het busje wel degelijk een punt werd gemaakt.
Inderdaad, deze positief opbouwende kritiek doet niets af aan mijn goede gevoel over het feest maar is het zeker waard meegenomen te worden in de evaluatie.
Post Reply