Aspirant lid Tau

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Noud
Posts: 403
Joined: Fri 14 Oct, 2016, 2:20

Aspirant lid Tau

Post by Noud »

Waarde medestudenten en/of ingenieurs,
Anno dertien oktober heb ik in volle trots mijn Touw in ontvangst mogen nemen. Bij deze uitreiking waren student Verhoef, student Volleberg en student de Wildt aanwezig. Na genoten te hebben van een lekker biertje in huize 't Lempke kwam dan toch echt de opdracht. "Stelt u zichzelf voor op het Tau discussieforum". Nu, bij deze, stel ik mijzelf voor.
Ik, trots werktuigbouwkunde student Noud Petrus Theodorus Schoenmakers stel mij voor aan jullie. Ik ben op wereld gebracht op 1 oktober 1996, dat maakt mij op dit moment 20 jaar oud. Na een succesvol eerste jaar aan de Universiteit ben ik met goede moed begonnen aan een tweede, hopelijk net zo succesvol, jaar. Ik geniet graag van een biertje en sta altijd open voor een goed gesprek. Ik hoop mijn aspirantenperiode tot een goed einde te brengen, en daarbij een volwaardig lid te kunnen worden van dit prachtige dispuut. Voor vragen of opmerkingen stelt u gerust een vraag of contacteer mij via mijn welbekende universiteits mail.

Vol verwachting klopt mijn hart,

Groeten, Student Schoenmakers
User avatar
Bas Raes
Posts: 199
Joined: Sat 26 Sep, 2015, 14:01
Location: Eindhoven

Re: Aspirant lid Tau

Post by Bas Raes »

Proficiat Noud! In de eerste drie woorden van je tekst al een fout maken; dat is maar weinigen gegeven.
User avatar
Bart
lid
Posts: 342
Joined: Wed 09 Oct, 2013, 21:02
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Aspirant lid Tau

Post by Bart »

Noud wrote: Vol verwachting klopt mijn hart,
Geweldig!
User avatar
Sem James
Posts: 387
Joined: Sat 26 Sep, 2015, 18:51
Location: Eindhoven

Re: Aspirant lid Tau

Post by Sem James »

Even inkoppen..

Je stelt niks voor!!
User avatar
Kemenade
Posts: 598
Joined: Sat 26 Sep, 2015, 14:16
Location: Eindhoven

Re: Aspirant lid Tau

Post by Kemenade »

Nounou, 'Student Schoenmakers'. Laten we maar niet op de zaken vooruit lopen hè.
User avatar
Twan Weernink
Posts: 365
Joined: Mon 24 Nov, 2014, 0:44

Re: Aspirant lid Tau

Post by Twan Weernink »

1. Rector Verhoef, Schrijver de Wildt en Schatmeester Volleberg. Anciënniteit, lul!

2.
Noud wrote: dat maakt mij op dit moment 20 jaar oud.
Fijn dat je ons het rekenwerk bespaart.

3. "vragen of opmerkingen" Wat weet ik nu over jou? Dat je zuipt en gesprekken voert.
User avatar
Sem James
Posts: 387
Joined: Sat 26 Sep, 2015, 18:51
Location: Eindhoven

Re: Aspirant lid Tau

Post by Sem James »

Voor de mensen die wel iets willen weten over de feut:

https://issuu.com/tuecursor/docs/cursor ... 1/33517027 pagina 10
User avatar
Geert
lid
Posts: 501
Joined: Wed 26 Oct, 2011, 23:14

Re: Aspirant lid Tau

Post by Geert »

Goed stuk! Hopelijk ten overvloede: ik bedoel het stuk in de Cursor, niet die forumvervuiling in de openingspost.

Als je trouwens onderstaand filmpje had nagemaakt, dan had je van mij direct een trui gekregen:

User avatar
Melvin
lid
Posts: 402
Joined: Fri 15 Feb, 2013, 20:39
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Aspirant lid Tau

Post by Melvin »

Sem James wrote:Voor de mensen die wel iets willen weten over de feut:

https://issuu.com/tuecursor/docs/cursor ... 1/33517027 pagina 10
Daar staat gelukkig meer in dan enkel NAW gegevens en "ik hou van bier".

Ik weet nu nog steeds niks Noud. Gooi die persoonlijkheid, geschiedenis en ambities eens op tafel!
User avatar
Noud
Posts: 403
Joined: Fri 14 Oct, 2016, 2:20

Re: Aspirant lid Tau

Post by Noud »

Melvin wrote:
Sem James wrote:Voor de mensen die wel iets willen weten over de feut:

https://issuu.com/tuecursor/docs/cursor ... 1/33517027 pagina 10
Daar staat gelukkig meer in dan enkel NAW gegevens en "ik hou van bier".

Ik weet nu nog steeds niks Noud. Gooi die persoonlijkheid, geschiedenis en ambities eens op tafel!
Tweede poging:

Waarde leden des Rhetoricadispuuts Tau,

Het is mij een waar genoegen om mijzelf aan u voor te mogen stellen als aspirant-lid van het Dispuut. Mijn naam is Noud Schoenmakers en ik ben op 1 oktober 1996 ter wereld gekomen in Waalwijk. Dat maakt mij 20 jaar oud. Mijn eerste 18 jaar heb ik doorgebracht in het prachtige metropool Kaatsheuvel, hier, liggen de wortels van mijn intresse voor de techniek. Inmiddels ben ik begonnen aan mijn tweede jaar als student Werktuigbouwkunde.

Ik heb in mijn middelbare schoolperiode mijn vrije tijd het meest besteed aan gamen, de sportschool en bij de scouting. Met de scouting ben ik sinds mijn 17e gestopt. Na de middelbare schoolperiode ben ik begonnen met studeren op de TU/e. Tijdens mijn introperiode heb ik Karel Moeskops leren kennen, ik noemde hem dan ook wel 'pappa'. In mijn eerste jaar heb ik een half jaar rondgelopen bij URE, dit was echter niet naar mijn smaak dus ben ik daar in december mee gestopt. Gedurende het halfjaar wat daar op volgde heb ik mijn tijd voornamelijk besteed aan het studeren. Ik wilde graag mijn eerste jaar met zo weinig mogelijk herkansingen afsluiten. Dat is deels gelukt aangezien ik enkel Signalen nog niet heb gehaald.

Dit prachtige Dispuut heb ik leren kennen doordat mijn oude intropappa mij uitnodigde voor een kennismakingsbarbeque. Na deze en meerdere kennismakingsactiviteiten ben ik tot de conclusie gekomen dat ik in contact ben gekomen met een hecht Dispuut met gezellige mensen en interessante bezigheden tijdens onze maandelijkse borrels. Dit spreekt mij dan ook zo erg aan, dat ik mij volledig wil inzetten tijdens deze aspirantenperiode. Om u te overtuigen van mijn kwaliteiten en dat ik het lidmaatschap waard ben.

Met vriendelijke groet,

Noud Schoenmakers
User avatar
Sem James
Posts: 387
Joined: Sat 26 Sep, 2015, 18:51
Location: Eindhoven

Re: Aspirant lid Tau

Post by Sem James »

Noud wrote:en interessante bezigheden tijdens onze maandelijkse borrels
Geweldig.

Al veel beter, ook mooi dat we nu een nieuwe Feut Tweede Poging hebben!
User avatar
Kemenade
Posts: 598
Joined: Sat 26 Sep, 2015, 14:16
Location: Eindhoven

Re: Aspirant lid Tau

Post by Kemenade »

Feut wrote:blabla ... tijdens onze maandelijkse borrels. ... blabla

Met vriendelijke groet,

Feut Schoenmakers
Wat had ik nou ook alweer gezegd over op de zaken vooruit lopen?
Post Reply