Motivatie

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jerome Seelen
Posts: 288
Joined: Tue 29 Sep, 2015, 10:37

Motivatie

Post by Jerome Seelen »

Goedemoegen heren,

Om komende week van iedere dag weer een productieve dag te maken ga ik u alle de komende week helpen. Ik ga iedere ochtend voor u een leusje op het forum zetten, zodat niet alleen ik de dag goed begin, maar ook u er een fabuleuze dag van kan maken met veel productiviteit en een hoog rendement.

Om te beginnen is het heel belangrijk om uzelf iedere dag doelen te stellen en probeer ze dan ook allemaal waar te maken. Zoals een onbekende heer van het goede leven ooit zei: "Gebruik je leven niet als een hangmat, maar als een springplank"

Dat het voor u goede productieve dag mag worden.

Met vriendelijke groet,

Jerome Seelen
Aspirant-lid des Rethoricadispuutstau.
User avatar
mike
lid
Posts: 547
Joined: Mon 15 Mar, 2010, 17:46
Location: Eindhoven

Re: Motivatie

Post by mike »

Ik breng mijn leven momenteel door in een Peruaanse hangmat en dat bevalt me prima. Toch bedankt voor je poging
User avatar
Melvin
lid
Posts: 402
Joined: Fri 15 Feb, 2013, 20:39
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Motivatie

Post by Melvin »

Ik zal jou ook even helpen. Ik heb enkele spelvouten er even uitgehaald, zodat jij misschien ook een productieve dag hebt.
feut Seelen wrote:Goedemorgen heren,

Blablabla ... dag te maken ga ik u allen de komende week helpen. ... Blablabla ik hou van verkleinwoorden ...
User avatar
Geert
lid
Posts: 501
Joined: Wed 26 Oct, 2011, 23:14

Re: Motivatie

Post by Geert »

Jerome Seelen wrote: Jerome Seelen
Aspirant-lid des Rethoricadispuutstau.
Aannemende dat je fatsoenlijk kunt typen, kan ik dit alleen maar toeschrijven aan desinteresse. Lig je lekker in je spreekwoordelijke hangmat, Jerome?

Ik dacht overigens dat het was: 'Gebruik je leven niet in een hangmat, maar met een mat in je nek'; maar misschien ben ik abuis.
Post Reply