Uitnodiging van dames uit Utrecht.

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Uitnodiging van dames uit Utrecht.

Post by Jasper »

Heren de titel spreekt voor zich, lijkt mij in ieder geval erg leuk. #goed
http://www.student.tue.nl/m/j.s.winkes/femmefatale.jpg

We hebben het er vanavond wel even over en wij #koning (het bestuur) zullen deze dames spoedig berichten.

Met vriendelijke groet,

Jasper Winkes

p.s. aanmelden voor het eten vanavond kan nog tot 17:30 per e-mail, daarna even bellen[/url]
Boudewijn
lid
Posts: 6
Joined: Thu 06 May, 2004, 15:58
Location: Eindhoven

Femme Fatale

Post by Boudewijn »

Ik ben er sowieso bij. Ik zal binnenkort eens aan ze vragen wat voor plannen ze precies hebben.
User avatar
Dennis
lid
Posts: 61
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 10:30
Location: Eindhoven

Post by Dennis »

Wie kent deze dames?
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Wie is er eigenlijk ambassadeur Utrecht?

Post by Viske »

Lijkt me meer iets om de ambassadeur van Utrecht deze brief te laten tikken en versturen. Hij moet tenslotte het contact warm houden met deze dames en is aangewezen als eeste contactpersoon. En waar ben je anders nog voor als ambassadeur? Neemt niet weg dat het bestuur hem adviezen kan geven en toeziet dat het goed gebeurd.

Was jij geen ambassadeur Utrecht Boudje? Jij hebt dacht ik toch erg warme, zoniet hete contacten in Utrecht!

Viske
Boudewijn
lid
Posts: 6
Joined: Thu 06 May, 2004, 15:58
Location: Eindhoven

Post by Boudewijn »

Het is inderdaad werk voor de ambassadeur van Utrecht. Ik zal jullie op de hoogte houden van de plannen.

Voor degene die dit damesgezelschap uit Utrecht niet kennen, het is een clubje vrouwen van de Biomedische studievereniging Mebiose in Utrecht. Mijn vriendin zit hier ook bij. Zodoende de contacten.

Koen had al het idee geopperd om iets te doen in de vorm van een dagje strand. Lijkt me een leuk idee, ik zal het eens met ze overleggen.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Image
Femme Fatale

FF staat voor freaky females, funky friends; van alles dus, maar vooral voor femme fatale. Wat is een femme fatale? Als je het in het woordenboek opzoekt zal je zien dat het verleidster betekent. Naar onze mening is een femme fatale van M.B.V. Mebiose veel meer. Ze is een vrouw die sterk in haar schoenen staat, weet wat ze wil en daar ook 100% voor gaat. Met FF hebben we een aantal van de femmes fatales van Mebiose verenigd. We hebben FF opgericht omdat we allemaal actief en erg betrokken zijn bij de vereniging. Bovendien zijn we al een tijdje bevriend met elkaar en wilden wij graag echt iets betekenen voor de M.B.V. Mebiose. Samen sta je nu eenmaal sterker dan alleen. Met de bundeling van onze krachten willen we iets origineels, creatiefs en vooral verrassends bijdragen aan M.B.V. Mebiose.

Omdat we nog maar net opgericht zijn, kunnen we nog niet precies zeggen welke activiteiten we gaan organiseren, maar wat wel vaststaat is dat we veel ideeen hebben en heel enthousiast zijn om deze uit te voeren. We denken wel al aan een vaste terugkerende activiteit die toch elke keer wat anders zal zijn, zodat we jullie kunnen blijven verrassen. Voor vragen, opmerkingen en dergelijke kun je ons bereiken op femme-fatale@kiss.to, binnenkort wordt ook onze website gelanceerd op www.femme-fatale.kiss.to.
We houden jullie op de hoogte.

Melany van Oostrom, Maike van der Waal, Simone van den Berge, Kristy van Lammeren, Maaike van den Berg, Hiljanne van der Meer, Saskia Houwing, Carin Cruijsen, Judith Raaijmakers, Sandrijn van Stokkum, Marthy van de Laar en Neeltje Willems.
Ok, dat strand-idee lijkt mij ook wel leuk, boud ga jij dat eens managen.
Post Reply