Gevonden voorwerpen

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jorn
lid
Posts: 65
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:26
Location: Den Helder

Gevonden voorwerpen

Post by Jorn »

Bij het uitpakken van mijn tas van afgelopen donderdag vond ik nog een kledingstuk. Het gaat om een blauw shirt met een witte streep erop van het merk "Wibra". Waarschijnlijk is het van een van de nieuwe leden. Mocht de eigenaar het terug willen kan hij reageren, anders verdwijnt het in de vuilnisbak.
Jorn
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Gevonden voorwerpen

Post by Vandorp »

Jorn wrote:... Het gaat om een blauw shirt met een witte streep erop van het merk "Wibra". Waarschijnlijk is het van een van de nieuwe leden.
Nou mooi is dat #sip Jorn, heb jij nu echt zo veel vertrouwen in het bestuur dat je ze er van verdenkt om mensen toe te laten die Wibra-shirts dragen? #nietgoed

Weet je zeker dat het niet iets is van een of andere goedkope snol die je gehad hebt? #goed

Bas
Nelis
lid
Posts: 37
Joined: Mon 10 May, 2004, 15:08
Location: Eindhoven

Shirt Taulerium

Post by Nelis »

Nu Jorn het zegt, ik heb ook een blauw shirt maar dan met een roze olifant erop gevonden. Nu verdenk ik fred ervan dat hij dit in al zijn zatheid in mijn bolide heeft laten slingeren. Dus Fred is deze van jou en wil je hem terug?

Niels
Nelis
lid
Posts: 37
Joined: Mon 10 May, 2004, 15:08
Location: Eindhoven

afbeelding

Post by Nelis »

Kijken of de afbeelding werkt...
User avatar
Joost
lid
Posts: 47
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 8:50
Location: Rosmalen

Post by Joost »

blijkbaar niet!
Nelis
lid
Posts: 37
Joined: Mon 10 May, 2004, 15:08
Location: Eindhoven

Post by Nelis »

inderdaad
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: afbeelding

Post by Vandorp »

Nelis wrote:Kijken of de afbeelding werkt...
Wat een onzin dit. "de afbeelding" op dit forum werkt. Zie de posts van andere mensen die 't ook voor elkaar hebben gekregen. Je had moeten schrijven: "kijken of 't mij gaat lukken om een afbeelding te posten". Je zou het natuurlijk ook kunnen proberen op 't moment dat je daadwerkelijk een afbeelding gaat posten. #smile

Het is overigens niet mogelijk om afbeeldingen van je eigen schijf te uploaden (wel bij de "avatars", maar die grootte is zeer beperkt). Je moet een link maken naar een bestaande url.

Bas
Post Reply