vroem?

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

vroem?

Post by Vandorp »

Heren,

Een tijdje geleden heb ik gezien dat de motor liep als een dikke tiet #blond Er hebben, begrijpelijk, wat mensen aangezeten en ik heb begrepen dat hij nu wat minder tieterig loopt. Nu is het normaal dat tieten verleppen bij het verstrijken van de tijd, maar zo snel toch niet? En er aan zitten heeft normaal gesproken ook geen nadelige effecten #fidel Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Bas
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Vroem vroem

Post by Jasper »

Bas,

zoals je weet is stilstand achteruitang. Ik hoop dus dat we vanavond een goed grommende nieuwe verschijningsvorm van de ziel kunnen presenteren, maar zoals al het goede heeft het naar alle waarschijnlijkheid een hoog jit-gehalte.

Viske ruk en ik gaan er om 5 uur naar kijken en hopen dan de volgende problemen opgelost te zien:
-Oververhitte bobine
-Slechte brandstoftoevoer
-Slechte stationair toerental meden door bovenvermeld probleem.
-Fine-tuning verdeler
-en nog veel meer

Dus om 5 uur hakken we de knoop door en we gaan er nog even vol voor, ik neem voor het geval dat mijn dimethylether, (startspray) mee.

Tot vanavond,

Met hopelijk luide brul,

Jasper
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Vroem vroem

Post by Vandorp »

Jasper wrote:maar zoals al het goede heeft het naar alle waarschijnlijkheid een hoog jit-gehalte.
Jasper wrote: Oververhitte bobine
kan geen probleem zijn bij 't starten.
Jasper wrote: Slechte brandstoftoevoer
gebruiken we nog steeds een cola-fles als tank? kun je die brandstoftoevoer ook "los" testen? Gewoon stroom op de brandstofpomp en kijken of het een net straaltje is? (geen idee of dat kan, het is maar een idee.)

Jasper wrote: -Slechte stationair toerental meden door bovenvermeld probleem.
-Fine-tuning verdeler
-en nog veel meer
Nou ja je kunt in ieder geval gericht aan 't werk #smile

Bas
Post Reply