het moet niet gekker worden!!!

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
Koen
lid
Posts: 40
Joined: Sat 08 May, 2004, 19:13

het moet niet gekker worden!!!

Post by Koen »

Graag wil ik jullie deelgenoot maken van de verloedering van de maatschappij zoals deze zich zojuist heeft voorgedaan.

Bas A en ik waren bij mij thuis de spullen voor het nieuwjaarsdiner aan het uitladen. Bas had de auto bij mij voor op het plein gezet, ongeveer 25 meter van mijn huis. Bas was al binnen en ik liep ook net met enkele dozen wijn de keuken in. Toen we +/- 30 seconde later weer buiten kwamen was de krat bier die nog naast de auto stond te wachten gejat!!!!! Hoe de daders uberhaupt in 30 seconde naar de auto en daarna met krat weer naar het eind van de straat zijn gekomen is ons nog steeds een raadsel.

Ik wil natuurlijk geen vijandig klimaat jegens een groep medelanders creëren, maar navraag bij een ooggetuige leerde ons wel dat deze 2 donkere mannen met een krat bier had zien lopen....................................

Kort gezegd: De een of andere neger heeft een krat bier, bedoeld voor een Tau activiteit, gejat!

Mijn voorstel: Als je de komende dagen een neger met een krat bav ziet lopen, niet nadenken, gelijk neerhoeken en de krat meenemen.

Koen en Bas A.
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: het moet niet gekker worden!!!

Post by Vandorp »

Koen wrote:Ik wil natuurlijk geen vijandig klimaat jegens een groep medelanders creëren, maar navraag bij een ooggetuige leerde ons wel dat deze 2 donkere mannen met een krat bier had zien lopen...

Kort gezegd: De een of andere neger heeft een krat bier, bedoeld voor een Tau activiteit, gejat!
Het was in ieder geval geen moslim: die drinken namelijk geen bier #smile Het is waarschijnlijk katholiek gespuis geweest, die drinken volgens de statistieken het meeste bier.

Het was gewoon die ooggetuige en die heeft zich op z'n Hans Teeuwens er uit geluld: "da was ik nie, da was een neger". Dat jullie daar nog intrappen zeg...
Last edited by Vandorp on Mon 10 Jan, 2005, 18:12, edited 1 time in total.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het geen moslim was. Sterker nog, ik vind het DISCRIMINATIE, alsof Moslims geen bier kunnen jatten. Een leeg krat bier is nog steeds bijna twee euro waard. Je kunt daar zelfs bijna een fiets voor kopen.

Maar we vergeten de hoofdzaak: er is nog wel genoeg bier over he? #held #bier
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jasper wrote:Een leeg krat bier is nog steeds bijna twee euro waard. Je kunt daar zelfs bijna een fiets voor kopen.
Welke mongool zou er nu een volle krat bier jatten, alleen maar voor 't statiegeld? Is een hoop werk om ze allemaal leeg te gieten en dan heb ik het nog niet eens over het zware sjouwwerk.
User avatar
Viske
lid
Posts: 139
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 15:57
Location: Abu Dhabi, UAE
Contact:

Post by Viske »

Wat nou jatten!

Dit is volgens mij een duidelijk gevalletje van veiligstellen.
Nu nog even wachten op de brief.
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Vandorp wrote:om ze allemaal leeg te gieten en dan heb ik het nog niet eens over het zware sjouwwerk.
Leeg gieten is handig, maar HOEFT natuurlijk niet #bier.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

heren even tussen het "studeren" door was ik aan het surfen

kennen jullie deze al:
http://www.nozzman.nl/cartoon.php
Last edited by Jasper on Tue 11 Jan, 2005, 19:07, edited 1 time in total.
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Wil je er ook nog iets mee zeggen?
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Ja, dat ik hem erg goed vind #goed
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Welke cartoon bedoelde je eigenlijk? Als ik de link open dan krijg in een cartoon van een Duitssprekend persoon (Hitler?) in Supermanpak. Ik vind hem niet goed, of ik snap hem gewoon niet.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Je moet even op "cartoons" klikken, en daar eens even doorheen scrollen deze vind ik zelf bijvoorbeeld ers sterk
Image
Image
Image
Image
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Bij Dennis in de straat heb je nooit last van dat soort zaken

Zo las ik de beschrijving toevallig bij sws:
#knipoog
Multi- culturele buurt met een volks karakter. Er is een levendige, tolerante sfeer. Er wonen veel jonge gezinnen.
User avatar
Jorn
lid
Posts: 65
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:26
Location: Den Helder

Post by Jorn »

Ik denk dat ik weer een bericht gevonden heb in de catagorie "Het moet niet gekker worden!" Hier een bericht van nu.nl van vandaag:
Crimineel kan pistool declareren
Uitgegeven: 24 januari 2005 08:18

AMSTERDAM - Criminelen hoeven wapens of andere middelen die zij bij het plegen van een misdrijf gebruiken, niet altijd zelf te betalen. Dat meldt De Telegraaf maandag.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) kunnen kosten die een directe relatie hebben met het strafbare feit worden gedeclareerd. "Kosten die een crimineel anders niet gemaakt zou hebben", aldus een woordvoerder van het OM in de krant.
Vorige week kreeg een 46-jarige man uit Roermond een 'vergoeding' van tweeduizend euro voor de aanschaf van het pistool dat hij gebruikte bij een bankoverval. De man moest de buit van 6.600 euro terugbetalen. De kosten voor de aanschaf van het gebruikte wapen werden hiervan afgetrokken. De regeling geldt ook voor andere vergrijpen. Zo kunnen hennepkwekers de kosten voor huur van een loods en aanschaf van plantjes terugkrijgen.
Waar gaan we naar toe? Als ik in deze lijk doordenk, kun je dan straks ook al kilometerkosten vergoed krijgen voor een achtervolging??
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Vandorp »

Jorn wrote:Waar gaan we naar toe? Als ik in deze lijk doordenk, kun je dan straks ook al kilometerkosten vergoed krijgen voor een achtervolging??
Ik denk dat je dat alleen maar krijgt bij carpoolen #smile

Het verbaast me niks. Een paar jaar geleden was er ook al ophef over coffeeshophouders die hun vuurwapens en de cursussen voor hun vechthonden konden aftrekken van de belasting. Daarbij was de grap dat ze het er op gokten dat justitie ze niet te pakken kreeg c.q. dat hun advocaten dat wel zouden oplossen, maar gezeik met de belasting daar hadden ze geen zin in. Dus ze deden alles netjes volgens de regels van de belasting.
Post Reply