Domein Tau

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Domein Tau

Post by Dirk »

Heren Jeroen, Jorn of Boudewijn,

Zou een van jullie het domein even kunnen koppelen aan de website? Volgens mij moet dat namelijk inmiddels kunnen en kan het domein in gebruik genomen worden!
User avatar
Vandorp
lid
Posts: 1001
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 13:55
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Domein Tau

Post by Vandorp »

Dirk wrote:Zou een van jullie het domein even kunnen koppelen aan de website? Volgens mij moet dat namelijk inmiddels kunnen en kan het domein in gebruik genomen worden!
Dirk,

Daarvoor moet ook iets in de webserver van Simon worden veranderd. Ik weet ongeveer hoe het moet maar ik weet het fijne er niet van maar Rolf heeft 't al eens eerder gedaan. Ik heb het er van de week nog met 'm over gehad en ik zal dit z.s.m. met hem regelen.

Daarnaast moet er behoorlijk door de website van Tau zelf heen worden geakkerd om het een en ander te veranderen. Dat laatste moet ik denk ik doen. Het moet eigenlijk allemaal in 1 x gebeuren, en liefst meteen goed. Anders hebben we straks 2 halve websites en dan heb ik net even geen tijd om er naar te kijken. Even geduld dus a.u.b.

Bas
User avatar
Dirk
lid
Posts: 197
Joined: Tue 06 Apr, 2004, 17:54

Post by Dirk »

Daar heb ik het al met Rolf over gehad.. enige dat ze volgens hem hoefden aan te passen was dat ze even de aanvraag vanaf het domein moesten doorverwijzen naar de Tau-site. In Rolfs zijn woorden een fluitje van een cent (heb het er al twee keer met hem over gehad en het is wellicht zelfs al gedaan... maar dat weet ik niet zeker.. aanstippen bij Rolf moet iig genoeg zijn). Maar waar ik het eigenlijk over had is dat bij Hostway (waar geloof ik het domein geclaimd is) even de site van Simon opgegeven moet worden.. (Simon verwijst dan dus naar Tau) en dat is iets wat de heren zelf kunnen. Dat zou moeten betekenen dat de heren het domein dus zelf al naar www.simonstevin.tue.nl kunnen laten doorverwijzen en dat bij simon de andere stap geregeld kan worden...

excuses voor mijn taalgebruik, maar ik heb voor het eerst sinds weken weer eens bier op bij de lunch ... iets te veel zelfs ben ik bang... niet helemaal helder
Post Reply