Als ware bourgondiërs gevroten en gezopen, de buren wakker gehouden met gebral, zwarte gaten gekweekt in de thomas, heerlijk.
De Touw in ere hersteld, onze rector aan het vlees! Formidabel!
Ik weet zelf niet hoe ik van deze foto's een album kan maken op de website, zou iemand die dit wel kan dat even kunnen regelen? De foto's staan op de server dus in de map: www/bram/2009-04-10 - jaarlijks diner
Ik weet zelf niet hoe ik van deze foto's een album kan maken op de website, zou iemand die dit wel kan dat even kunnen regelen? De foto's staan op de server dus in de map: www/bram/2009-04-10 - jaarlijks diner
Ik kijk wel even. Ik zal ze mergen met mijn foto's. Zijn er nog meer foto's? Ik dacht dat Sven er ook had gemaakt. Zet die ook ergens neer, dan maak ik 1 groot album van alle foto's.
Vandorp wrote:Ik kijk wel even. Ik zal ze mergen met mijn foto's. Zijn er nog meer foto's? Ik dacht dat Sven er ook had gemaakt. Zet die ook ergens neer, dan maak ik 1 groot album van alle foto's.
Eggie wrote:Zijn er nog foto's van de donderdagavond bij Thêta en in het Lempke gemaakt?
Ik zal vanavond en anders morgenochtend mijn foto's van beide activiteiten op de server klatsen.
Vandorp wrote:Ik kijk wel even. Ik zal ze mergen met mijn foto's. Zijn er nog meer foto's? Ik dacht dat Sven er ook had gemaakt. Zet die ook ergens neer, dan maak ik 1 groot album van alle foto's.
Eggie wrote:Zijn er nog foto's van de donderdagavond bij Thêta en in het Lempke gemaakt?
Ik zal vanavond en anders morgenochtend mijn foto's van beide activiteiten op de server klatsen.
Olaf wrote:top filmpje, maar Eggie moet zijn: Student Eggermont.
de nieuwe regel bij foutief gebruik van titels en namen is een straf adje. dus Ir. van Dorp go!
ik zal er een op je drinken
Is het echt een straf adje (adje wat op een straffe manier wordt gedronken), of bedoel je een straf-adje (adje wat voor straf moet worden gedronken)? Niet dat het uitmaakt, want een adje is voor mij nooit een straf, en ik drink ze altijd op een straffe manier.