Foto van Pieter met Inge (van Japie) moet terug

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Foto van Pieter met Inge (van Japie) moet terug

Post by Jasper »

Jorn, Je bent toch niet voor Pieters geblaat gezwicht, zet die foute foto van Pieter terug
User avatar
Jorn
lid
Posts: 65
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:26
Location: Den Helder

Post by Jorn »

Waarom heb je er geen poll van gemaakt dan kunnen we er gelijk over stemmen? Niet dat het iets uitmaakt maar toch... #fidel
User avatar
Mo/ren
lid
Posts: 234
Joined: Wed 07 Apr, 2004, 8:44
Location: Davis, California

Post by Mo/ren »

Ik neem aan dat er GROF betaald is voor deze vorm van censuur....
Heb ik niks van terug gezien op het financiele overzicht.
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Niet alleen de informatie over Pieter is aangepast. Over het geheel genomen vind ik het een verbetering, (betere beschrijvingen, bijnamen en foto's). Hulde Jorn.
Hopelijk komen de jongste leden snel met hun stukjes. #knipoog
Jasper als jij een betere foto hebt dan kunnen we die er misschien opzetten. Die foto met inge was ook niet echt om over naar huis te schrijven.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

He Von Ruckhoven

Post by Jasper »

Los van de soms betere foto's en bijnamen heb ik geen wijzigingen in de stukjes kunnen ontdekken. Neemt niet weg dat ik het vermoeden heb dat je niet helemaal snapt dat de foto juist "niet om over naar huis te schrijven" moet zijn. #puh

Ik eis een rectificatie
User avatar
RobJ
lid
Posts: 156
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 18:08
Location: Eindhoven
Contact:

Post by RobJ »

Wellicht dat die foto met Astrid (Taulerium) een 'verbetering' kan zijn...
User avatar
Rik
lid
Posts: 158
Joined: Sun 04 Apr, 2004, 14:31
Location: Mainz

Post by Rik »

Neemt niet weg dat ik het vermoeden heb dat je niet helemaal snapt dat de foto juist "niet om over naar huis te schrijven" moet zijn.
Je snapt wel wat ik bedoel. Ik schrijf vanuit het perspectief van ons, niet dat van student Scheijgrond. Voor student Scheijgrond is de foto met Inge juist wel om over naar huis te schrijven. Het is een brave foto en daar kun je mee aankomen bij je familie. Des te meer omdat de foto erg braaf/netjes afsteekt ten opzichte van de rest. Voor ons is de foto NIET om over naar huis te schrijven, omdat er geen stoer verhaal omheen hangt. Ik neem aan dat je als je die foto ziet, direct je moeder emailt met de genoemde foto als attachment. Je moeder zou je studietoelage direct stopzetten of in ieder geval zich ernstig zorgen maken over het belabberde leven van haar zoon. Als je met zo'n foto moet scoren dan Tau zo'n leuke club is dan doe je jezelf en Tau toch echt tekort.
Aldus schrijven wij er niet over naar huis.
Voor de duidelijkheid zou ik misschien ook kunnen zeggen 'die foto is niet geschikt om op het discussieforum uitgebreid over te schrijven wat een verschikkelijk goede (dus voor de geportetteerde slechte) foto het is.
User avatar
Jasper
lid
Posts: 492
Joined: Mon 05 Apr, 2004, 12:14
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Jasper »

Heer Von Rukhoven

Mijn moeder weet wel dat ik veel zuip #bier (incidenteel dus van alcoholisme is geen sprake).
Echter wanneer ik dermate behoeftig op de foto sta met bepaalde vrouwen (ik wil niet op iemands tenen trappen, dus ik noem geen namen en vel geen ordelen) dan wordt mijn moeder pas echt ongerust.

Om jullie even voor te zijn:
Ja mijn moeder ziet mij niet vaak met vrouwen op de foto... #sip
en haal nu even geen foto's uit het verre oosten aan #bonk , svp.

tot donderdag
Post Reply