Introductie Aspirant-leden 2018

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Simon Geerts
Posts: 153
Joined: Mon 11 Jun, 2018, 20:30

Introductie Aspirant-leden 2018

Post by Simon Geerts »

Waarde Leden des Rhetoricadispuuts Tau,

Het is een enorme eer mijzelf, met behulp van dit bericht, aan U te mogen introduceren als aspirant-lid van het Dispuut. In het begin van het jaar 1996 hebben mijn ouders het idee gekregen om een derde kind vanuit hen op deze wereldbol te zetten. Door de uitvoering van dit idee ben ik, Simon Geerts, een kalenderjaar later geboren te Oosterhout. Een aantal kilometer verderop ben ik opgegroeid, in het pittoreske doch doodnormale dorp Dongen, alwaar ik heb gewoond tot halverwege mijn eerste jaar als student Werktuigbouwkunde aan de TU/e. Zo mag ik mijzelf alweer voor het derde jaar noemen.

Na mijn basisschooltijd ben ik verder gaan genieten van het onderwijs op het Cambreur College te Dongen. Vanaf mijn twaalfde jaar zorgde ik voor mijn eigen inkomsten, zodat de spaarrekening voor een motor kon groeien. Naast de werkzaamheden bij verscheidene supermarktketens was ik een aantal jaar later ook elk weekend te vinden in de kroeg, aan beide kanten van de bar. De avonden waar ik niet in de werkkledij dan wel uitgaanskledij stond, stond ik in mijn badmintonkledij. Sinds het aanbreken van mijn studententijd zijn al de bovenstaande activiteiten gestopt, met uitzondering van de aanwezigheid in de kroeg.
Het beëindigen van deze activiteiten heeft mij de tijd gegeven om verschillende nevenactiviteiten uit te voeren. Bij W.S.V. Simon Stevin ben ik dan ook lid bij de Bijzondere Activiteiten Commissie. Ook in de sportschool ben ik met enige regelmaat te vinden.

Middels mijn lidmaatschap bij de Bijzondere Activiteiten Commissie en het aanwezig zijn van verschillende activiteiten die W.S.V. Simon Stevin te bieden heeft, ben ik in aanraking gekomen met enkele leden van het Dispuut. Tijdens de eerste kennismakingsactiviteit leerde ik het Dispuut beter kennen en was het naar mijns inzien een aangename avond. Na bij al de kennismakingsactiviteiten aanwezig te zijn geweest, werd ik aangenaam verrast door een uitnodiging voor een diner bij Rector Verhaegh. Op het moment dat ik van deze heer een blauw-wit-goud touw om mijn nek kreeg, mocht mijn aspirantentijd beginnen. Ik zal de komende tijd dit touwtje met trots dragen en het met al mijn macht verdedigen. Samen met mijn mede-aspirant wens ik een mooie tijd tegemoet en een mooie toevoeging te worden aan dit Dispuut!

Met vriendelijke groet,
Simon Geerts
Aspirant-lid
Bas Klis
Posts: 2
Joined: Mon 11 Jun, 2018, 17:46

Re: Introductie Aspirant-leden 2018

Post by Bas Klis »

Beste leden van Retorica dispuut Tau,

Mijn naam is Bas Klis en ik ben 20 jaar geleden op de wereld gezet. Als kleine Bas was ik al geïnteresseerd in techniek waarbij het demonteren van computers mij ook erg aansprak. Ik fitness graag en ben verder een actief wielrenner. Daarnaast speel ik op zijn tijd gitaar.
Een paar jaar later kwam ik voor een profielkeuze te staan en het was daarom ook een logische keuze om het Natuur en Techniek profiel te kiezen. Na een tweevoudige poging om mijn Vwo diploma te halen mocht ik afgelopen jaar starten als enthousiaste eerstejaars werktuigbouwkunde student.

Na een geweldige introweek onder het ouderschap van Noud Schoenmakers kon mijn eerste jaar niet beter te beginnen. Na een aantal zware maar mooie maanden heb ik alle vakken weten af te ronden en toen werd ik uitgenodigd voor een kennismakingsbarbeque bij het dispuut Tau.

Ik heb de afgelopen tijd kennis mogen maken met het dispuut en dit is mij ontzettend goed bevallen. De sfeer is top en ik denk dat het een hele gezellige groep studenten is waar ik goed tussen zal passen. Het bestuur deelde deze visie en nodigde me derhalve uit voor een diner. Tijdens dit diner heb ik besloten om aspirant lid te worden bij Tau. Ik heb ontzettend veel zin in deze periode! Ik zal mijn Tau-tje
met trots dragen en de beschermen!
Met vriendelijke groet,
Bas Klis
Aspirant lid
Last edited by Bas Klis on Tue 12 Jun, 2018, 15:01, edited 2 times in total.
Bas Klis
Posts: 2
Joined: Mon 11 Jun, 2018, 17:46

Re: Introductie Aspirant-leden 2018

Post by Bas Klis »

Bedankt voor de tip.
Last edited by Bas Klis on Tue 12 Jun, 2018, 15:02, edited 1 time in total.
User avatar
Rik van Stratum
lid
Posts: 312
Joined: Tue 08 Oct, 2013, 11:09

Re: Introductie Aspirant-leden 2018

Post by Rik van Stratum »

Het doet me deugd om te mogen lezen dat beide aspirant-leden perfect opgebouwde zinnen kunnen formuleren...
User avatar
pietervanzuijlen
Posts: 130
Joined: Sat 26 Sep, 2015, 14:47

Re: Introductie Aspirant-leden 2018

Post by pietervanzuijlen »

Bas Klis wrote:Hier ga ik even verder op mijn vorige bericht:
Feut Klis,

Dit forum is voorzien van een 'wijzig' functie, waarmee reeds geplaatste berichten gewijzigd kunnen worden. Hiermee kunt u in de toekomst wellicht uw slordigheid verbergen.
Post Reply