Leuzen die u de dag door helpen

Dit is het algemene Tau discussieforum

Moderators: Joost van der Kraan, Pieter Teunissen, Justin van den Hurk

Post Reply
User avatar
Jerome Seelen
Posts: 288
Joined: Tue 29 Sep, 2015, 10:37

Leuzen die u de dag door helpen

Post by Jerome Seelen »

Waarde leden des Rhetoricadispuuts Tau,

De zondag wordt altijd gezien als een dag van rust en zo moet dat ook blijven. Echter hoeft een dag van rust geen improductieve dag te zijn. Zoals een onbekende, maar vast wijze man ooit zei: “Om je dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden.” Aan de onderstaande foto is te zien dat ik wakker ben en de schade van vorig kwartiel achterwege laat en begin met een schone lei.

Image

Met vriendelijke groet,

Jerome Seelen
User avatar
Melvin
lid
Posts: 402
Joined: Fri 15 Feb, 2013, 20:39
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Leuzen die u de dag door helpen

Post by Melvin »

Mogen wij de foto ook zien?
User avatar
Jerome Seelen
Posts: 288
Joined: Tue 29 Sep, 2015, 10:37

Re: Leuzen die u de dag door helpen

Post by Jerome Seelen »

En nu wel zichtbaar!
Image
User avatar
Jerome Seelen
Posts: 288
Joined: Tue 29 Sep, 2015, 10:37

Re: Leuzen die u de dag door helpen

Post by Jerome Seelen »

Waarde leden des Rhetoricadispuuts Tau,

De maandag is weer begonnen. Ik heb de koffie alweer gezet en ben klaar om te flyeren voor het mooiste feest van het jaar. Vele studenten hebben de klacht al eens uitgesproken: “Het moeilijke van koffie zetten, is dat je de koffie nog moet zetten zonder dat je koffie hebt gehad.” Om deze drempel over te komen staat er gelukkig altijd koffie klaar in de Simonkamer.

Image

Met vriendelijke groet,

Jerome Seelen
User avatar
Jerome Seelen
Posts: 288
Joined: Tue 29 Sep, 2015, 10:37

Re: Leuzen die u de dag door helpen

Post by Jerome Seelen »

Waarde leden des Rhetoricadispuuts Tau,

Zoals een van de blauwe tegeltjes quote: Een vrouw is als erwtensoep, als ze begint te pruttelen moet de worst erin. Met deze leus is genoeg gezegd voor de komende avond. Wat nu belangrijk is voor mij is om de puntjes op de i te zetten voor het Taulerium en het wederom onvergetelijk te maken. Een stevig ontbijt ligt bij mij klaar om gemaakt te worden.

Image

Met vriendelijke groet,

Jerome Seelen
User avatar
Geert
lid
Posts: 501
Joined: Wed 26 Oct, 2011, 23:14

Re: Leuzen die u de dag door helpen

Post by Geert »

Pisfeut Seelen wrote:Een vrouw is als erwtensoep, als ze begint te pruttelen moet de worst erin.
Wilt u dit soort vulgaire en vrouwonvriendelijke taal niet op ons forum bezigen?
User avatar
Jerome Seelen
Posts: 288
Joined: Tue 29 Sep, 2015, 10:37

Re: Leuzen die u de dag door helpen

Post by Jerome Seelen »

Waarde heren des Rhetoricadispuuts Tau,

Na uren van feesten, herinneringen maken en heel veel bier is het weer voorbij. Ik heb mezelf uiterst goed vermaakt en hoop dat het voor u ook een memorabele avond is geworden. Ik ben alweer wakker en zoals waarschijnlijk een student ooit eens heeft gezegd: “Het is belangrijk om iedere dag vroeg te beginnen, maar sommige dagen beginnen gewoon te vroeg.”

Voor mij is het een dergelijk dag. Het wordt zeker geen improductieve dag, alleen verplaats ik de actieve uren naar iets later op de dag.

Hierbij nog een foto van mij in een erg brakke toestand:

Image

Met vriendelijke groeten,

Jerome Seelen
User avatar
Jerome Seelen
Posts: 288
Joined: Tue 29 Sep, 2015, 10:37

Re: Leuzen die u de dag door helpen

Post by Jerome Seelen »

Waarde heren des Rhetoricadispuuts Tau,

Zoals ook de woensdagochtend, ben ik ook vandaag weer veel te brak. Maar wees niet getreurd, men zegt ook wel eens: “Het is de tegenwind die de vlieger doet opstijgen.” Met deze leus in mijn achterhoofd ga ik vandaag weer aan de slag.

Image

Met vriendelijke groet,

Jerome Seelen
User avatar
Jerome Seelen
Posts: 288
Joined: Tue 29 Sep, 2015, 10:37

Re: Leuzen die u de dag door helpen

Post by Jerome Seelen »

Waarde heren des Rhetoricadispuuts Tau,

Ik ben weer vroeg op en ga er weer een productieve dag van maken. Gelukkig hoef ik niet alles alleen te doen, maar heb ik hulp van goede vrienden. Zoals Aristoteles ooit zei: “Om gelukkig te worden, heeft een mens voortreffelijke vrienden nodig.” Ik heb de afgelopen maanden voortreffelijke nieuwe vrienden gemaakt, waarmee ik een goede band heb gekregen, dus prijs ik mij gelukkig. Geniet van deze dag, dan doe ik hetzelfde!

Image

Met vriendelijke groet,

Jerome Seelen
Post Reply